søndag 23. juli 2017

Enda en kollega har giftet seg


I år er det jammen meg mange jeg
kjenner som gifter seg.
Jeg har laget ganske mange bryllupskort,
 og det er en veldig hyggelig oppgave.

*
Dette kortet er til en kollega
som giftet seg nå i juli.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Artistic Inspirations: Challenge 183 - Anything Goes optional twist of use of summer colors
- Crafting from the heart: Challenge 168 - Anything Goes
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 46 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: # 346 - Anything Goes
- Fussy and Fancy Friday Challenge: Challenge # 192 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 29 - Anything Goes
- Crafting With Friends: Challenge 48 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring # 11 - Alt er lov
- Hjerteboden - papir og sånt: Juli-utfordring - Alt er lov
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 6 - Bryllup

*



Til dette kortet har jeg
brukt grønn og creme Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Kaisercraft, fra Sage and Grace kolleksjonen.

Brudeparet er en die-cut
fra Craft and you.
Jeg har brukt 3D puter
under brudeparet.


I hjørnene har jeg brukt en
god gammel die-cut fra QK.

Die-cuten under brudeparet
er fra Tattered Lace.

Hjertene og navnene er begge
die-cuts fra Kort og Godt.

'Kjære brudepar' er et
stempeltrykk fra Norsk Stempelblad.
Rammen vet jeg dessverre ikke hvor er fra
(den har jeg fått som gave).

Jeg har også pyntet
med blonde.


Inni kortet har jeg pyntet
med Washi tape.

Stempeltrykket er fra
Kort og Godt,
fra stempelplate M-242

8 kommentarer:

Victoria Rowson sa...

Oh wow!! This is such a gorgeous card! It's very elegant and so pretty! Thank you so much for sharing your gorgeous card with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I do hope that you can join us again soon.

Maya sa...

Lekkert bryllupskort!
Den brudepar diesen var virkelig flott, og var lekker som fokus på kortet :)
Takk for at du deltar hos Scrap from your heart challenge ♥
Klem fra DT Maya

Bev sa...

A gorgeous silhouette card. Wishing you the very best of luck from everyone at Polkadoodles

Tone K. sa...

Utrolig fint kort! Herlig dies du har brukt. Skikkelig flott kort! :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Fussy and Fancy! :)

Heidi sa...

Virkelig nydelige farger du har brukt på dette flotte bryllupskortet.
Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

DT-Heidi

Janet *Craftica* sa...

Wonderful make! Thank you for playing alone with us at https://polkadoodle.blogspot.co.uk/
Janet DT

SewPaperPaint sa...

What a beautiful and romantic die! You have used it wonderfully. Amazing card. Hugs, Autumn

SewPaperPaint sa...

Such a beautiful card! I love this! Hugs, Autumn