tirsdag 14. november 2017

Hodeskalle kort


Jeg har hatt noen ideer
angående denne hodeskalle-diesen,
det tok litt tid før jeg fikk
prøvd ut ideen min,
men her er nå resultatet ferdig.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting With An Attitude: Challenge 33 - Anything Goes
- Crafting With Friends: Challenge 54 - Anything Goes
- The Corrosive Challenge Blog: Challenge # 11 - Anything Goes
- Whoopsi Daisy Digi and CD Challenge: Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: # 354 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 45 - Anything Goes Crafting Challenge
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 265 - Anything Goes
- Artistic Inspirations: Challenge 190 - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challenge 183 - Anything Goes
- Through The Craft Room Door: TTCRD - Anything Goes

*


Til dette kortet har jeg brukt
rosa, svart, rød og mellomgrønn Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Panduro, fra kolleksjonen Deadly Sweet,
arket heter Cherry Skulls.


Hodeskalle-die-cutten
er fra Tattered Lace.
Den har jeg også pyntet med bling,
som jeg har kjøpt på eBay.



Hjørne die-cuten
med hjerter er fra Memory Box.

Halvperlene som jeg har pyntet
med, har jeg kjøpt på eBay.


Har brukt skolekritt på
den svarte Bazzillen.

Knappene er kjøpt 
på eBay.

'Det er din dag'er en
die-cut fra Papirdesign.

Jeg har også pyntet med en button.


Inni kortet har jeg pyntet
med Washi tape.

Stempeltrykket jeg har brukt
er fra Kort og Godt,
fra stempelplate M-247

6 kommentarer:

Granmargaret sa...


Lovely work. Thank you for joining the challenge at Whoopsi Daisy. Hope to see you again next time.

Chicca sa...

Amazing! Thanks for joining us in our week 45 Anything Goes challenge at Polkadoodles

Go Sweden 2019 sa...

Fantastic card.

Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
TTCRD DT
Crafty-littleangel {Welcome to visit My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

sweetpea sa...

Great card, thanks for sharing it with us at Crafting with an Attitude Janet DT

CJ sa...

Lovely card.
Thanks for participating.
Regards,
Catherine Joseph
DT - Crafting with an Attitude

Jan sa...

Great card TFS with us at WD xx Jan DT