tirsdag 2. juli 2019

Jul i juli - for Tara's HobbyKrok


Spesielt i USA er det populært med
julekort i juli (Jul i juli).
Så da lager jeg ett for

*
 Tara's HobbyKrok kjører tilbud på
forskjellige julevarer i hele juli.
Nye tilbud hver uke,
så følg med hvis du allerede nå vil starte
opp med julekortene.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafty Creations Challenges: Challegne # 393 - Anything Goes
- Crafting By Designs: Get It Ready For Christmas
- Crafty Catz: Challegne # 468 - Anything Goes
- Love To Scrap Challenge Blog: LTSCB # 123 - Anything Goes
- Crafty Cardmakers: # 237 - Dies or Punches
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 97 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring 35 - Alt er lov
- Kreativ Scrapping Blogg:  Utfordring # 7 - Jul i juli
*

Dette er et Gate Fold Card.
Jeg har brukt målene 12'x6',
preget på 3' og 9'

*


Til dette kortet har jeg brukt mørk grønn,
rød og hvit Bazzill.

Jeg har brukt de dritstilige
glitterarkene fra DCWV.

Det grønne glitterarket er fra
blokken Glitzty


Juletreet er en
dies fra Disney.

Stammen og juletre foten
har jeg fargelagt med
Staedtler tusj.


Slik ser kortet
helt oppslått.

Jeg bare digger disse
glitterarkene.


Det røde glitterarket er
også fra DCWV,
fra blokken Glitter and Foil.

Donald er en dies fra Disney.

Stanset ut fra A5 Scene Building Pad.
Det er en blokk med ferdig fargelagte figurer,
i denne blokka Donald, Mikke,
Dolly og Pluto.


'God jul og godt nyttår'
er en dies fra Papirdesign.

Pluto og Dolly er dies fra Disney.
Stanset ut fra A5 Scene Building Pad.


Mikke er også en
dies fra Disney,
også han stanset ut med A5 Scene Building Pad.


På baksiden av kortet har jeg
laget god plass til å skrive en personlig julehilsen.

Her har jeg brukt et blått glitterark.

Mikke og Minni er en dies fra Disney.
Denne har jeg fargelagt med Staedtler tusjer.
Jeg er ikke noe flink til å fargelegge,
så innbiller meg at de som er flinke til dette
vil få et mye bedre resultat enn dette.

***



Disse produktene fra Tara's HobbyKrok har jeg brukt:


6 kommentarer:

Jac’s Playground sa...

Gorgeous card what a fab selection of dies, thanks for joining us at Crafty Catz this week x

Maikreations sa...

Such a super fun and extra glittery Christmas card! Thank you for taking part in our "Dies or Punches" challenge over at the Crafty Cardmakers blog! Happy crafting, Maike

Narelle Fasulo sa...

Beautiful card. Love the gatefold and then surprise of the Disney characters.
Thanks for joining us at Crafty Creations.
Narelle DT

Inger Marie sa...

Så flott julekort, takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping
Klem fra DT Inger Marie

Papirhula sa...

Så herlig å få startet med julekortene allerede, flotte kort du har laget! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

Gunn Anita sa...

Utrolig flott julekort :) herlig med Mikke mus figurer:) Takk for at du deltar hos Kreativ scrapping. Klem fra Gunn Anita