tirsdag 13. august 2019

Dåpskort for Tara's HobbyKrok


Alltid noen som trenger
et kort til en dåp.

*

Dette kortet har jeg laget for Tara's HobbyKrok.
Kortet står utstilt i butikken.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Allsorts challenge blog: Week 532/3 - Something for a Baby
- Through The Craft Room Door: TTCRD  - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 100 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring 36 - Monokromatisk
- Nordsalten Hobbyklubb: Utfordring # 174 - Lag på lag
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 8 - Alt er lov
- Scrap the Rainbow: August - Alt er lov

*


Til dette kortet har jeg brukt
hvit og gammelrosa Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt 
er fra DCWV, blokka heter
Subtitle and Sophisticaded


Bakrunnen har jeg laget med en
Molds fra Stamperia.

Jeg har brukt Creme Paste
for 'å lage' mønsteret.

Jeg har farget Molden med forskjellige farger fra Nuvo
embellishment mousse
Faregene heter:
- Pure Platinium
- Peony Pink
- Triple Berry.


Brukte en pensel og strøk over et lite lag
med lim, og drysset over rosa glitter.

'Dåp' er en die 
fra Papirdesign.


Frosken er die
fra Impression Obsession.


***
Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt


Creme Paste fra Stamperia

*


Spatler fra Nuvo.
Veldig kjekke til å 'kladde' Creme Paste
på Molds.

*


*

8 kommentarer:

Ellibelle sa...

A very pretty card with such great details! Thank you so much for sharing at Allsorts challenge!
Ellie
Ellibelle's Corner

Trude Julie sa...

Så herlig dåpskort, digger spesielt frosken inni kortet. Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow.
DT Trude Julie

brenda sa...

A very pretty creation, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.

B x

kjerstishverdagsglimt sa...

Flott dåpskort med flott hjemmelagd bakgrunn, likte hvordan du hadde pyntet med pyntebærene rundt.
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow. DT Kjersti Marie

Mervi sa...

Fabulous card, beautiful design.
Thank you so much for sharing at Allsorts challenge;-))m

Papirhula sa...

Utrolig nydelig kort! Herlig bakgrunn og flott pyntet! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

Ida Kristin sa...

Så fint kort! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

Scratch sa...

Så stilig dåpskort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!
DT linda