tirsdag 12. november 2019

Alice i Eventyrland for Tara's HobbyKrok


Man trenger nesten ikke noe annen
pynt når man får leke seg med så fine
mønsterark fra Stamperia.

*

Kortet er laget for 

*


*

Blir med på disse utfordringene:
- Scrappelyst: Utfordring for november - Rødt
- Nordsalten Hobbyklubb: Utfordring # 177 - Alt er lov
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 45 - Anything Goes
- Crafting With An Attitude: Challenge 57 - Anything Goes
- Cute Card Thursday: Challenge 607 - Anything Goes
- Crafting By Design: November Anything Goes

*


Til dette kortet har jeg brukt 
Vanilla, svart og mørk rød Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra 
mønsterblokka 'Alice' fra Stamperia.

Hjertene er dies fra
Impression Obsession.


Jeg har brukt Hearty Soft Leire i
'Alice i Eventyrland' molds fra Stamperia.

Leiren veier ingenting.

Fyll molden med leire og la det tørke minst 
24 timer.

Jeg har fargelagt med Promakers, med fargene:
Black, Cinnamon, Gold, Mint Green, 
Cornflower, Cocktail Pink og Almound.

Bokstavene er dies
fra Impression Obsession.



Link til mal på kortet
ligger litt lenger opp i innlegget.


Kan få plass til et 
lite eventyr i et slikt kort.


Denne mønsterblokka er så flott.
Ingen problem å lage kort da.


Jeg har skåret og klippet ut motivene.


Klippet ut til baksiden av kortet også.

Med litt plass til å skrive
en personlig hilsen.

***

Under har jeg bilder og link til de produktene jeg har brukt

Alice i Eventyrland mønsterblokk

*



Hjerte die fra

*



'Alice i Eventyrland' Molds
. Det finnes en mold med


*


*



Store bokstaver dies

*



6 kommentarer:

ingunnsinekort sa...

Altid en fryd å se de egenartede kortene dine! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

Cinderella sa...

Great Card awsome make
Thank You for joining us at the Polkadoodles craft challenge
Hugs and creativity
Cinderella https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/
Xx

Kreativelena sa...

Fantastisk kort, og det var utrolig stilig med den figuren. Så må nok ut og handle meg litt leire og la meg inspirere av deg tenker jeg :-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Wenche sa...

Flott og detaljerikt kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Megan J sa...

Hi Ane Lene, a stunning card with so many fabulous images and layers. The clay mould of Alice is super on the card front... thank you for joining us at Crafting By Designs... good luck in the prize draw.. Megan DT

NanaConnie sa...

Such fantastic dimension on the front, Ane Lene! Love all the folds and images. Thanks so much for entering our Anything Goes challenge at Crafting with an Attitude this month. Good luck in the draw.
NanaConnie DT