Viser innlegg med etiketten Art Impressiions. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Art Impressiions. Vis alle innlegg

fredag 15. mars 2019

Monsterboks

Hvor kult er det ikke å gi
bort en monster boks til en liten gutt.

*

Tutorial på en slik boks
kan ses her.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Allsorts challenge blog: Week 510 - For a Child
- Cardz 4 Guyz: Challenge # 125 To Die For
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 89 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 386 - Anything Goes
- Crafting By Designs: Let's Hear It For The Boys
- Little red wagon: Challegne # 488 - Boyz II Men
- Cute Card Thursday: Challenge 573 - Celebrate
- Polkadoodles Crafting Challegne: Wk 11 - Anything Goes Challenge
- Creations Challenges: Challegne # 159 - Anything Goes

*


Jeg har brukt mange forskjellige
Bazzill farger til denne boksen.

Stjernene er en dies
fra Memory Box.


De små monsterne
er dies fra QK.


'Gratulerer' er en dies
fra Papirdesign


Monster stemplene og
tekstene er fra en
stempelplate fra Teqhnique Tuesday
(Tara's HobbyKrok er tomme akkurat nå, 
men den kan tas inn igjen).

Monster diesene er fra
Impression Obsession.


Jeg har brukt svart Bazzill og tegnet rundt
hver dies, og klippet ut.
Slik har jeg fått skygge bak monsterne,
jeg synes diesene kommer bedre fram da


Slik ser boksen ut når
lokket er tatt av.

Mønsterarket jeg har brukt på
sidene er fra DCWV,
fra mønsterblokka Splash.


Jeg har brukt rullende øyne, 
og de har jeg festet med Action Wobbles
fra Art Impression.


Shaker boksene jeg har brukt
er fra Jillibean Soup.

Inni boksene har jeg brukt Foam Balls,
som er små fargede isoporkuler,
som er veldig kule.


Monster diesen og stemplene
er fra Jillibean Soup.

Jeg har farget øynene til de små monsterene
med svart Staedtler

*

Under har jeg bilder og link til de produktene jeg har brukt
som kan fåes kjøpt hos Tara's HobbyKrok





Det er tomt for denne stempelplata
akkurat nå, men kan bestilles hvis det
er ønskelig.

lørdag 8. desember 2018

Mowgli og Baloo rocker


Jeg blogger for Tara's HobbyKrok
med dette kortet med Mowgli og Baloo.

*
Jeg tror de fleste på min alder
har gode Disney-minner fra sin barndom.
Jeg må fortsatt se på Disney på julaften,
imens ribba står i ovnen.

*

Produktene jeg har brukt, 
som man kan få kjøpt hos
Tara's HobbyKrok har jeg 
linket til nederst i innlegget.

*


 Til dette kortet har jeg brukt
grønn, svart, rød og brun Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt 
er fra Disney-blokk fra Sandy Lion.

'Gratulerer' er en die-cut 
fra Papirdesign. 


Baloo og *Born to Boogie, er en die-cut fra Disney.

Jeg har tegnet rundt selve diesen, og klippet ut,
så får Baloo litt skygge.

Trestammen er en die-cut fra Sizzix.
Jeg har markert med brun tusj på trestammen.

 Under  Baloo har jeg brukt en Action Wobbles
fra Art Impressions,
som gjør at Baloo rocker.


Både Mowgli og Mowgli og Baloo sammen
er die-cuts fra Disney.

Stempeltrykket er fra Papirdesign,
fra stempelplate 'Bursdagshilsen'

*






*
 




*




*



*




*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting from the heart: Challenge 231 - Anything Goes
- The Paper Girls Challenge Blog: Challenge # 165 - Die Cuts
- Tuesday Throwdown: # 420 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challegne
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 82 - Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 409 - Anything Goes
- Cute Card Thursday: Challegne 559 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 49 - Anything Goes
- Crafting With An Attitude: Challenge 46 - Anything Goes