En niese fyller snart år,
og Peppa Gris er en stor favoritt.
Så ideen på
Pinterest,
og måtte prøve meg.
*
Blir med på disse utfordringene:
- Pile it on: Challenge # 156 - Girls and Boys of Summer/Winter
- Creative Moments: Challenge 173 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
og Peppa Gris er en stor favoritt.
Så ideen på
Pinterest,
og måtte prøve meg.
*
Blir med på disse utfordringene:
- Pile it on: Challenge # 156 - Girls and Boys of Summer/Winter
- Creative Moments: Challenge 173 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 395 - Anything Goes
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 30 - Anything Goes Craft Challengne
- Scrap from your heart: Utfordring 35 - Alt er lov
- Scrappiness: # 06 - Sommer, bildeinspirasjon (Rosafargene)
- Scrappelyst: Utfordring for juli - Alt er lov
*
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 30 - Anything Goes Craft Challengne
- Scrap from your heart: Utfordring 35 - Alt er lov
- Scrappiness: # 06 - Sommer, bildeinspirasjon (Rosafargene)
- Scrappelyst: Utfordring for juli - Alt er lov
*
Til dette kortet har jeg
brukt hvit, rosa, gammelrosa, mørk rosa
og svart Bazzill.
Jeg har brukt rammer fra
Kort og Godt til selve kortet.
'Gratulerer' er en dies
fra Papirdesign.
Sirklene jeg har brukt til å
lage Peppa Gris er dies fra QK.
De andre delene har jeg
klippet ut på fri hånd.
Munnen har jeg tegnet på med
Staedtler tusj.
3-tallet er en dies og stensil fra
Crafter's Company.
Digger disse tallene, de kommer til å bli mye brukt.
Navnet er dies fra
Yvonnes Creations.
***


