lørdag 14. september 2013

Baby-gutte-kort

Det er så hyggelig å lage babykort.
Blir aldri lei av det...

Takker mammaen min for bestillingen på dette kortet.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Papertake Weekly Challenge - Child`s Play
- Penny`s Paper-Crafty Challenge - Challenge 144 - Anything Goes
- Delightful Challenge - New Beginnings
- Allsorts Challenge blog - Week 224 - Baby baby
- Crafty Sentiments - Anything Goes


Jeg har brukt hvit Bazzill.
Mønsterarkene jeg har brukt er rester, 
og jeg husker dessverre ikke hvor de er fra.


Motivet har jeg funnet på nett.
Har festet blank dymo teip over bildet.
Under bildet har jeg festet blått pyntebånd.


Hjørnediesen er fra Joy Craft.
Under hvert panel har jeg 3D puter.


5 kommentarer:

Unknown sa...

Lovely creation. The layers are great and stunning corners you have used...

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wendy L sa...

Very beautiful , thanks for joining in my challenge at Allsorts this week, xxxx

Bernardine Cuttino sa...

This is so perfect for our challenge this week. Beautifully crafted. Great design and attention to detail. Thanks for sharing your talent with us at Delightful Challenges. We look forward to seeing you again.
Hugs
Berni, DT
delightfulsketches.

Mummylade sa...

This is so adorable! Thank you so much for sharing with us at Allsorts and good luck in the challenge.