onsdag 18. september 2013

Easelcard til en 85-åring

Lage kort til mennesker som har levd ett langt liv,
 synes jeg kan være litt vanskelig.
Her har jeg også brukt farger som jeg ikke er vant med å bruke.

Takker-igjen, mammaen min for bestillingen!

Skal være med på disse utfordringene:
- Hanna and Friends - # 180 - Special Cardform
- CCEE Stampers - CCEE 1337 - Fun Folds
- Fab`n`Funky Challenges - Challenge # 185 - Leaves
- Divas by design - Anything Goes
- Nordsalten hobbyklubb - Utfordring # 81 - Bling it on!


Jeg har brukt vanilla Bazzill, 
og mønsterark fra Graphic 45 (Secret Garden).


Diesene jeg har brukt på folden som står, er fra Life Style Craft (QK),
den er forøvrig ny i samlinga mi, og jeg liker den bedre og bedre.
Har brukt 3D puter under enkelte av panelene.


Stemplene er fra Norsk Stempelblad,
stemplet på dies fra Memory Box.
Blomstene er bl a fra Kort&Godt.
Bladene er fra Papirloftet (som ikke eksisterer lenger).
Både blader og blomster har blitt påført litt glitterlim.


Bak på kortet har jeg festet et panel til å skrive en 
personlig hilsen på.


Har også pyntet med halvperler og bling fra Kort&Godt.


Pyntebånd har jeg også pyntet med,
som en sløyfe ved blomstene, 
og under panel nummer 2 ovenfra.


Tallene er fra QK-alfabetet Diesel.
De har fått et lag med Glossy.

5 kommentarer:

Sue B sa...

Oh Wow! this is really beautiful !! I love the easel design and the way you've layered up looks fab… the papers and embellishments are gorgeous! :-)
Thanks for joining us at Divas by Design this week
Hugs Sue B xx

Kelly sa...

Beautiful card, love the colors and layers! #85 wow! The florals are beautiful at the easel, great card. Thank you for joining us at Divas by Design.
Hugs Kelly

dmbennett sa...

Beautiful Card. Thanks for joining us at FabNFunky Challenges.

Judith sa...

This is such a pretty card - I love the colour the layout .. everything! thank you for playing along at Fab'n'Funky challenges this week hugs Judith

Mari sa...

Nydelig kort!

Takk for at du scrapper med NSHK!

Klem, Mari