onsdag 27. august 2014

En liten prins har fått sitt navn



En liten prins har blitt døpt 
og han har fått et
vakkert navn.

Tusen takk for bestillingen, Signe!

Kolleksjonen fra Authentique er maritimt,
 men synes dette mønsterarket (Anchored)
med stjerne på,
 gjør seg så godt på et kort til et lite dåpsbarn.

Deltar på disse utfordringene:
- The Paper Nest Dolls - Challenge # 17 - Anything Goes
- Top Tip Tuesday - Anything Goes
- IDIC - Challenge # 226 - Cards For Men
- Artistic Inspirations - Challenge # 106 - Anything Goes
- Through The Purple Haze - Challenge # 56 - Anything Goes
- Tuesday Throwdown - # 210 - Anything Goes
- The Pink Elephant - TPE 265 - Anything Goes


Til dette kortet har jeg brukt Kraft kartong,
og mønsterark fra Authentiquet: Anchored.
Motivet har jeg fått av Asbjørg, tusen takk!
Man kan også finne motivet på Pinterest.
Jeg har brukt Spellbinders til å stanse ut motivet,
og die-cutene under.


Den underste die-cuten, under motivet,
er bølgepapp, som jeg har et lag med Gesso på.
Jeg har også festet små glassperler på.
I hjørnene har jeg brukt en die-cut fra QK,
som jeg er veldig glad i.
Alfabetet er også fra QK, og heter Storybook.


Jeg har brukt en kantpunch fra Martha Stewart på
enden som åpner kortet.
Har klint litt Gesso på kanten der også.
Jeg har tredd en hyssing gjennom hullene, 
og festet på charms,
noen fra Kort&Godt, andre fra eBay.


Die-cutene inni kortet er fra Life Style Craft (QK).
Stempelet er fra North Star Stamps.
Jeg har svertet sider og kanter med Distress Ink.


Under motivet og die-cutene, har jeg festet litt osteklut.
Har brukt en tøyremse til å lage ei sløyfe med,
der har jeg festet 2 die-cut fra Magnolia.
På den ene tag'en har jeg brukt stempel fra Kort&Godt,
på den andre tag'en har jeg brukt Roller Date Stamp fra Project Life.

9 kommentarer:

Elaine Stark sa...

A beautiful card. Lovely image and colours. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

butterfly dream cards sa...

How simply beautiful.........just beautiful.

Fiona dT
TTPH

paper fun sa...

This is so beautiful and sweet. I love the charms.

Thanks for joining us at Top Tip Tuesday.

Mari GDT

Crafting with Darcy sa...

Your baby card is just stunning!! What a wonderful card! Thanks for joining us at Through the Purple Haze Challenges!
Hugs
Darcy

CraftingMum sa...

Lovely card, thanks for joining us at Artistic Inspirations. Louise x

Marlene Atkinson sa...

A stunning card. Thank for sharing with us at Robyn's Fetish Challenge. Marlene DT

CraftyGirl sa...

Beautiful and Very classy. I am very glad you entered this week at Tuesday Throwdown. I hope you had fun!!! See you back very soon to play in another fun challenge.

TTFN,

CraftyGirl
craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
Tuesday Throwdown DT

Lucy sa...

A beautiful card. I love the detail of the charms down the side.

Thanks for joining us at Through the Purple Haze Challenges.

Lucy DT x

Scrappyrpnprn sa...

How precious! This is a fantastic card, love all the little embellies, great choice of paper. Fantastic! Thanx for joining us at TTPH Challenges.

Carla DT