mandag 11. august 2014

Joy Fold - dåpskort

Det er så hyggelig å lage babykort, 
nyfødt -og dåpskort.

Tusen takk for bestillingen, Camilla!

Deltar på disse utfordringene:
- Crafty Calender - August Challenge - Anything Goes
- Crafty Cardmakers and more - # 120 - Fancy Folds
- Crafts 4 eternity - R # 188 - Anything Goes
- IDIC - Challenge # 224 - Anything Goes
- Sentimentals Sundays - Challenge # 219 - Decorate Your Card Inside&Out
- Artistic Inspirations - Challenge # 104 - Anything Goes/Pockets and/or Tags
- Through The Purple Haze - # 54 - Anything Goes


Jeg har brukt lys, lys lilla Bazzill og lys, lys gul karting fra Kort og Godt.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Heidi Grace Design: Baby Girl
Motivet har jeg funnet på Pinterest.

  

Helt øverst på kortet, over motivet, har jeg pyntet med perlepynt fra eBay.
Første gang jeg så et Joy Fold Card var i Ett Trykk,
for endel år siden,
husker dessverre ikke hvilket.


Jeg har brukt en kantpunch fra Martha Stewart,
på klaffen (på bildet over). 
'Til dåpsbarnet' stemplet er fra Kort og Godt.
Det er stemplet på en die-cut fra Marianne design.


Jeg har festet en charms på hver side,
en bamse og en skje, fra eBay.
Båndet jeg jeg har brukt, mener jeg er fra Stoff og Stil.


 De fleste sidene, tall og bokstaver har jeg svertet
med Distress Ink.


 Dåpslua er også en die-cut fra Cottage Cutz.


God plass til å skrive en personlig hilsen
til dåpsbarn og foreldre.
Jeg har brukt hjørnepunch fra Martha Stewart på panelene.
Tallene er die-cuts fra QK, fra alfabetet Lemonade.


 Slik ser kortet ut
helt oppslått.


Navnet er også die-cuts fra QK.
Alfabetet jeg har brukt her er Fiesta Grande.

7 kommentarer:

cass sa...

Precious Card, gorgeous design, thanks for joining us at Robyn's Fetish Challenge this week.

Lin sa...

What a completely adorable baby card, so soft and pretty.

Thanks for sharing with us

Lin
Crafty Cardmakers and More

Papercraft By Carole sa...

Love this - it's soooo pretty!! Love all the details on your Joy Fold card. Thanks for joining us for our Fancy Folds Challenge at Crafty Cardmakers & More. Cxxxx

Jacqui's Crafts sa...

absolutely gorgeous I love it thank you so much for joining us at TTPH

Jacqui DT

RitaK sa...

Så nydelig dåpskort du har laget. Råååsa og lekkert, med drøssevis av små søte detaljer ;-)

Lori Gauerke sa...

What a lovely card. I love all the beautiful layers. Thanks for joining us at Through the Purple Haze and good luck.

Lori DT

michele sa...

Pretty card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x