onsdag 8. oktober 2014

Cupcake av knapper - DIY


Så mye moro det er med knapper.
Denne gangen har datteren min fått
lov å bestemme og det sto mellom
sjøhest og cupcake.

- og cupcake det ble... 

Inspirasjonen kom fra et lignende bilde på Pinterest.
Så hvis det er noen som sliter med å finne inspirasjon,
er det bare å kikke litt på Pinterest,
så kommer den nok tilbake :-)

Blir med på disse utfordringene med dette bilde:
- Artistic Inspirations - Challenge # 112 - Anything Goes
- Dream Valley Challenge - Challenge # 92 - Anything but a Card
- Tuesday Throwdown - Challenge # 216 - Button up
- Fab'n'Funky Challenges - Challenge # 232 - Anything with ribbon


 Lerretet jeg har brukt er 
41 X 32 cm.
Lerretet har jeg trukket med lin,
som jeg har kjøpt på Stoff&Stil.


Den engelske blonden har jeg kjøpt
på eBay.
De andre båndene er jeg usikker på hvor er fra.
 

Knappene er fra her og der,
noen har jeg spart på fra,
andre er fra eBay,
og resten har jeg kjøpt på hobbybutikker,
som bl a Bikuben.
 

Knapper er kult!

3 kommentarer:

Sarah sa...

This is a great project! Super cute! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown!

Emily Lauritzen sa...

Amazing! I love the arrangement of the buttons to form a basket. Very fun and adorable idea!!
Thanks so much for joining us at Tuesday Throwdown!!
<3 Emily L. - DT

Helen sa...

Beautiful project - love what you've done with all the buttons.

Thanks for joining us at Fab'n'Funky.

Helen x