torsdag 23. oktober 2014

Mer pynt til Halloween - DIY

 Hos yngstemann her i huset
er det nedtelling til Halloween.
Vi andre er ikke helt der, hehe

Men det er moro å lage pynt,
og idag har jeg en diger 
edderkopp å vise fram.

Ideen har jeg selvsagt fått fra 
Pinterest.

Det som tok mest tid var faktisk
å finne ut hvilke materilaer
jeg skulle bruke.


Jeg har brukt hønsenetting,
til selve kroppen.
Den har jeg fyllt med fyll som brukes til bamser,
kjøpt på Stoff&Stil.
Her kan man sikkert bruke andre ting også,
bare viktig at edderkoppen får 
litt tyngde.

 

 Så dro jeg en svart søplesekk over kroppen,
og deretter dekket jeg hele kroppen
med svart teip, kjøpt på Clas Ohlson.


Beina er av en Flexislange,
også kjøpt på Clas Ohlson.
De var ikke like lette å feste.
Øynene har jeg kjøpt på Panduro.

Ingen kommentarer: