torsdag 18. juni 2015

Pin Up fisker


Dette kortet er det en god stund siden jeg lagde.
Det fikk min bror på sin
bursdag.

Han er singel,
og da må han bare tåle å få slike kort fra meg.
Tror ikke ha ble så veldig lei seg, hehe.

Blir med på disse utfordringene:
- Poolka Doodles Crafting Challenge: Week 23 - Father's Day/Anything Male
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge #68 - Anything Goes+option Father's Day
- Crafty Boots Challenge: Father's Day/The Man in Your Life
- Crafty Cardmakers and more: #141 - For a Man or Boy
- The Pink Elephant: TPE 303 - Father's Day
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 106 - Monochrome
- Fab'n'Funky Challenges: Challenge #264 - Gourgeous Girls
- 4 Crafty Chicks: 4CC #251 - Father's Day
- Papirplanetens Blogg: Sommer utfordring - Alt er lov


Til dette kortet har jeg brukt Kraft kartong,
og grå Bazzill.

Mønsterarket er fra Kort og Godt
- Harmoni

Motivet har jeg funnet på Pinterest.


Die-cut'en som ligger under motivet
er fra Cherryl Lynn Design.

Pyntet med noen fiske-charms.


Stempel trykket jeg har brukt er fra
Papirdesign.

Stemplet på die-cuts fra Life Style Craft. 

Jeg har også pyntet med svarte halvperler fra Kort og Godt.


Inni har jeg jeg et stort 
skrivefelt.

'Gratulerer med dagen' og 'Ha en fantastisk dag'
er bordene som følger nederst på
mønsterarkene fra Kort og Godt.

9 kommentarer:

Chris sa...

Fun and fabulous! Great image, lovely design! Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
Chris
x

Kaija sa...

Wondelfull Pin Up card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija DT-member

May Britt sa...

Skikkelig stilig kort.. digga alt egentlig koz

Mrs Beez sa...

Great card, love that image and your background is just perfect. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

Pat sa...

Beautiful card with a gorgeous image, thanks for joining in our challenge at Fab'n'Funky this week, good luck.

Pat xx

KarinsArtScrap sa...

Ane Lene this is a fantastic and great card

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator



Lori Turner sa...

What a fun card! Love that image :) Thanks so much for joining us at 4 Crafty Chicks this week for our Father's Day challenge!

Dee's Craft Room sa...

Fab card, I love your cheeky image and stylish design. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Pamellia sa...

What a great masculine card, I love that vintage image! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers and More for our 'For a Man or Boy' challenge! Hugs, Pamellia DT :)