lørdag 21. januar 2017

Bordkort til bryllup


Det var med skrekkblandet fryd og stor ydmykhet jeg 
tok imot dette oppdraget
- bordkort til bryllup
Da skal ALT stemme.
Alt fra farger til mat.

*

Jeg må ærlig innrømme at jeg var 
drittlei bordkortene på slutten,
for da hadde jeg stanset ut 120x2 av hjerte die-cuten,
men når bruden fikk ta en sniktitt på bordkortene og fortalte at
hun ble helt på gråten,
så veide det opp for all frustrasjon jeg hadde følt.

 *

Tusen, tusen takk for bestillingen, Marie,
og tusen takk for lånet av bildene.
Og nå i disse dager er også Marie ferdig nyutdannet,
anestesisykepleier, gratulerer så mye - you go girl!

*
Bruden hadde noen fargevalg,
så jeg plukket ut noen jeg trodde kunne passe,
og noen eksempler på bordkort,
og slik ble vi enig om fargevalg og utseende.
Det må kanskje også nevnes at dette var et sommerbryllup. 

*


Jeg har brukt creme og aprikos
Bazzill.

Die-cuten jeg har brukt er fra
Memory Box,
og den ble ganske slitt, hehe

Fonten på skriften har brudeparet valgt.

Jeg har skrevet navnene på PC,
og skrevet ut, 
og stanset navnene ut 
- noe som ikke var lett,
for jeg måtte legge navnet oppned og måtte nærmest
gjette meg til hvordan navnet lå.

Bildet over og videre under er fra bryllupet,
og de har jeg lånt.

Moro å se hvordan bordkortene ser ut blant
bestikk, glass og blomster også.

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 33 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenge: # 333 - Anything Goes
- Crafty Gals Corner: Challenge # 106 - Add a Heart
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 234 - Anything Goes
- Jo's Scrap Shack: FFC # 172 - Always anything Goes
- KaBoks: Utfordring # 09 - Romantikk
- Scrappegarasjen: Utfordring 31 - CAS
- Scrappelyst: Utfordring for Januar - Spenning (Bryllup=Spenning)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 1 - Alt er lov

13 kommentarer:

Kreativelena sa...

Nydelige bordkort, så skjønner godt at bruden ble på gråten. Det er jo så deilig når ting bli slik som en hadde tenkt.
Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

Scrappegarasjen sa...

Lekre bordkort! Passet så bra inn på bordet!
Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

Katrine E. Bråten sa...

Virkelig lekre bordkort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Jeanie Ellis - Scrapbookingmamaw sa...

What beautiful place cards! Thank you so much for entering our challenge at Crafty Gals Corner Challenges this week. Be sure to join us next week too!
Blessings,
CGC DT
Scrapbookingmamaw {My Blog}
Crafty Gals Corner Challenges

Sarah Bell sa...

Simple and Sweet! - thanks for joining in with the Lemon Shortbread Challenge - Sarah DT - http://magentasnowflake.blogspot.co.uk

Kellie 0:) sa...

Gorgeous. Love your creation for Jo's Scrap Shack this week. TFS

(AJ) ArtJypsy sa...

Wonderful place cards. Love the simplicity. Thanks for joining us at Jo's Scrap Shack Fun Friday Challenge. AJ DT JSS

Hege sa...

Kjempelekre bordkort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Unknown sa...

Hei:-)
Fant ikke mailen din på bloggen, så legger derfor igjen en kommentar istede.
Jeg lurer på om du har tid og mulighet til å lage konfirmasjonsinvitasjoner til gutt? Send meg gjerne en email, så kan vi snakkes nærmere om hva jeg tenker.

Email: svanemyr96@gmail.com

Melissa

Tammi sa...

Awesome Love it. Thanks for joining us over at Jo's Scrap Shack. Hugs

Tammi, DT

Anna Uhras sa...

Åhhh!!! Då vackert!!! Älskar det stilrena!! Tusen tack för att du är med oss och tolkar på kaBoks! Kram Anna ❤

Kristina sa...

Awesome project - such a simple but great idea. Thanks so much for joining us over at Crafty Creations Challenges. Kristina DT

Gitte sa...

Sikke et stort arbejde men hvor ser det bare godt ud.
1000 tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen.
Mvh DT Gitte