tirsdag 15. august 2017

En kollega går nye veier


En god kollega av meg 
tar skrittet videre og skal begynne på
operasjonsykepleiestudier nå i høst.

En gyllen anledning til å gi bort
et kort 
- og jeg kan ikke annet enn å si lykke til
og at jeg kommer til å savne å jobbe sammen med henne!

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- Creatalicious Challenges: Challenge # 121 - Anything Goes
- Crafting With An Attitude: Challenge 30  -Anything Goes
- Not Just Cards Challenges: Challenge # 47 - Anything Goes
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge # 123 - Anything Goes option use Diecuts and/or Punches
- Crafting from the heart: Challenge 172 - Anything Goes
- Tuesday Throwdown: # 356 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Back To School Challenge
- Papirplaneten: August utfordringen - Alt er lov
- Hjerteboden-papir og sånt: Augustutfordring - Skolestart

*


Til dette kortet har jeg brukt
stonehenge, hvit og svart Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra FabScraps,
fra kolleksjonen Summer Beach og
fra Studio Light, fra kolleksjonen Romantic Summer

Motivet har jeg lånt
fra Pinterest.


Die-cuten jeg har brukt 
under motivet er fra Kaiserkraft.

Kryssene og den die-cuten som teksten står på
er fra Tattered Lace.

Bokstavene er die-cuts fra
Dixi Craft.

Jeg har også pyntet med
noen passende charms
(et stetoskop og en sprøyte).


Inni kortet har jeg pyntet
med Washi tape.

Hetr har jeg også brukt noen
kryss fra Tattered Lace.

'Føl med hjertet'-stempeltrykket
er fra North Star Stamps.

'Lykkeønskinger' er et
stempeltrykk fra Storyteller.

10 kommentarer:

AO Creations sa...

Super cute!!! Thank you for joining us at Creatalicious, good luck!!! Amy DT

Bente Årstad sa...

Kjempefint kort og passer perfekt til en soms kal studere sykepleie:)
Takk for at du scrapper meg oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

Kaija sa...

Super beautiful!Thanks for joining u t ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you gain.Gr.Kaija Dt-member

Unknown sa...

Beautiful card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs Challenge.

Hugs, Yanti

pst sa...

Beautiful card, I love the background you cut and the image is great. Thanks for sharing your creation with us at Creatalicious, we hope to see you back again.

KarinsArtScrap sa...

beautiful card Min hobbtverden.
and look at the winners post
Thanks for join us at
{ScrapbookStampSociety DT Member}
Hope to see you again and goodluck

Greetings Karin DT Coördinator

Unknown sa...

Your card is stunning. I love the elegant colors and design. Thank you for playing along with us at Scrapbook Stamp Society. We look forward to seeing you again!
~ Bonnie DT

Unknown sa...

Lovely!
Thank you for sharing with us over at Crafting With An Attitude Challenge and best of luck with your entry.

Mary DT Member for Crafting With An Attitude...

Melanie sa...

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional glitter/bling” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy during my 5-week-trip to Africa…

BożenA sa...

Stunning card! Very creative.
Thank you for joining our challenge in Crafting With An Attitude.
Regards,
BozenA DT CWAA