søndag 20. august 2017

Konfirmasjonskort til ei flott jente


Ved enkelte bestillinger må jeg gjøre skikkelig research,
for noen ganger aner jeg virkelig ikke hva den som bestiller mener, hehe..
men jeg finner ut av det etter hvert da,
og det er jo det som gjør litt av moroa også.
Denne gangen fikk jeg også god hjelp av
konfirmantens mor.

Dette kortet her er et eksempel på
hvor jeg måtte gjøre litt research.

*

Tusen takk for bestillingen, Marianne!

*

Blir med på disse utfordringene:
- The Corrosive Challenge Blog: Challenge # 8 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: # 348 - Anything Goes
- Fab'n'Funky Challenges: Challenge # 361- Anything Goes
- Moving Along With The Times: Things beginning  with the letter B (Bling)
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 33 - Anything Goes
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 48 - Anything Goes
- Kort o Mania: Utfordring # 181 - Bling, Girls best friend
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: Utfordring # 50 - Tall
- Scrappelyst: Utfordring for august - Forbokstav (A for Ane - Ark og navnet på konfirmant)
-Papirplaneten: Augustutfordring - # 20 Alt er lov

*



Til dette kortet har jeg brukt grå,
rosa og hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Kort og Godt, BW - Ungdom.

Motivet har jeg lånt fra 
Pinterest.


'Til konfirmanten' er en
die-cut fra KaBoks.

Til navnet på konfirmanten har jeg
brukt die-cuts fra Yvonne Creations.

'Fashion, Style, Girl og Chic'
er die-cuts fra Tattered Lace.

Til datoen har jeg brukt
rosa dymo teip.


Jeg har også pyntet med 
bling, kjøpt på eBay.


Inni kortet har jeg pyntet
med Washi tape.

Stempeltrykket er fra
KaBoks.

13 kommentarer:

N-Eva sa...


Your card is beautiful and so elegant looking. Thank you for sharing your wonderful project at Fab'n'Funky challenge. Good luck . Neva

Lou Sims sa...

Fabulous card and love the design. Also impressed as to how the inside has been decorated with the same attention to detail. Many thanks for joining in with Polkadoodles Challenges 'Anything Goes' challenge. Lou (Polkadoodles DT)

Karin Lovise sa...

Så stilig kort! Enkelt og flott pyntet og flott fargekombinasjon. Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen sin utfordring! Klem Karin Lovise

MRS DUCK sa...

Hi
Lovely card and great image.
Thanks for joining in at MAWTT.
Best wishes.
Ang

Arteconpapelmaderaehilos sa...

Fantastic card! Thanks you for joining with us at The Corrosive Challenge Blog. Good luck with your entry
Maritza DT

Janice sa...

Very pretty card - thanks for sharing it with us at MAWTT, Jx

Gina sa...

Stileg kort :) Takk for du deltek hos Kort o Mania! DT-Gina

Ann Kristin sa...

så stilig kort :) Takk for at du deltar hos scrappelyst!

creatingandsharingit.blogspot.com sa...

Love your project, so delicate, Thank you for come and play with us in our everything goes challenge https://polkadoodle.blogspot.com/2017/08/wk-32-anything-goes-crafting-challenge.html

Deepti Aggarwal sa...

Fabulous card..Love all the layers..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugsxx Deepti Aggarwal

Janet *Craftica* sa...

Gorgeous Make. Thanks for joining in with us over at the Polkadoodles Blog Challenge.
Craftica DT Polkadoodles

Sissel sa...

Nydelig konfirmasjonskort :)
Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
Klem fra Sissel

Design og Hobby sa...

Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

DT-Gry