søndag 22. oktober 2017

Happy Halloween kort


Halloween-kort er ikke
kortene det går mest av,
men de er morsomme å lage.

Halloween har blitt en begivenhet som
den yngste i huset gleder seg i måndesvis til.
Jeg synes også det er gøy,
ikke fordi jeg synes det er gøy å skremme eller å bli skremt,
 for det liker jeg ikke,
men å pynte - det er gøy.

*

Det ble et Halloween kort
i år også,
klarer ikke å la være.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafty Cardmakers: # 198 - Spooky
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 166 - Halloween
- Crafting By Designs: It's Halloween!
- Crafty Gals Corner: Challenge # 145 - Halloween Colors
- 'Just Us Girls'Challenge: # 416 - Color Week
- Allsorts challenge blog: Week438 - Halloween
- My Time To Craft: Challenge # 357 - Halloween or Cats
- Scrap from your heart: Utfordring 14 - Halloween
-Hjerteboden - papir og sånt: Oktober utfordring - Halloween og/eller Halloweenfarger
- Papirplaneten: Oktoberutfordringen - Halloween og/eller høstfarger

*


 Til dette kortet har jeg brukt svart, lilla,
grønn, grå, brun og oransje Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Graphic 45,
fra kolleksjonen Botanical Tea, arkene jeg har brukt heter
- Cativating Characters
- Grand Illusion
- Gone Batty


Spindelvevet er en die-cut
fra Tattered Lace

Teksten: Happy Halloween og
heksehatten er også
die-cuts fra
Tattered Lace.
 

Heksegryta er en die-cut 
fra Tattered Lace

Flaggermusene er 
die-cuts fra QK
 

Edderkoppen og heksa
er die-cuts
fra Tattered Lace.

Katten er en die-cuts 
fra Cherry Lynn Design 


Jeg har ikke laget noe sted man
kan skrive noe på dette kortet,
men det kan la seg gjøre på baksiden av kortet.

7 kommentarer:

Judy Woodland sa...

Such wonderful Halloween cards, I love them all. Great take on this color challenge, thanks so much for playing along with us this week over at Just Us Girls!
Judy~ JUGS DT

Vicki Dutcher sa...

Awesome use of the colors -- those dies are just awesome for great Halloween cards! Thanks for joining in at JUGS~

Wendy L sa...

Wonderful card, thanks for joining us at Allsorts. Xxx

Margaret Mifsud sa...

Gorgeous card!! The dies are simply fabulous and I love the colour palette!! Thank you for playing along with us at Crafty Cardmakers. x

Unknown sa...

Kjempefint Halloween kort! Tusen takk for at du deltar på Hjerteboden sin oktober utfordring. Monica A DT

Tindaloo sa...

Kjempestilig halloween kort! Lekkre farger og kule dies, digger den svarte katta! :) Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

Gunn sa...

Kult halloween kort, kule dies. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn