torsdag 19. oktober 2017

Inspirasjon til månedens utfordring hos Papirlosjen


Denne måneden er det Ching-Chou Kuik
som er sponsoren vår hos Papirlosjen.

Hun har mange flotte digier.
Jeg har brukt:
A bunch of love

*

Jeg har hatt en liten pause fra
men nå skal jeg prøve,
sakte men sikkert,
 å komme meg tilbake igjen.

Her her mitt inspirasjonskort

TIL HENNE
*

Til dette kortet har jeg brukt
lys brun Bazzill.

Møsterarkene jeg har brukt kommer
fra KaBoks:
-The Basic lilac: Confirmation, Congratulations
-The Basic pink: Wedding

Motivet er en digi fra
Ching-Chou Kuik,
og motivet heter: A bunch of love

Jeg har fargelagt motivet med
Promarkers
- Hjertene: Pastel Pink, Poppy, Red
- Håret: Mulberry, Fuchsia Pink, Lavender
- Kjolen: Peach, Mandarin, Ginger
- Øynene: Marine
- Leppene: Red
- Huden: Dusty Pink, Blush
- Skygge: Tea Green


Rammen som motivet er
stanset ut på, pluss rammen under,
er die-cuts fra
Tattered Lace.

'Frøken fin' er 
die-cuts fra Papirdesign.

Under motivet har jeg brukt
to forskjellige
Washi tape.


Swirlene jeg har brukt
er die-cuts fra
Tattered Lace.

Jeg har også pyntet
med litt bling.

*
Blir med på disse utfordringene:
 - Crafting With Friends: Challenge 52 - Anything Goes
- The Corrosive Challenge Blog: Challenge 10 October - Anything Goes 
- Crafty Creations Challenges: # 352 - Anything Goes 
- Not Just Cards Challenges: Anything Goes 
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 40 - Anything Goes 
- Jo's Scrap Shack: Challenge 83 - Dies R Us 
- Artistic Inspirations: Challenge 188 - Anything Goes 
- Crafting from the heart: Challenge 179 - Anything Goes 
- Creative Moments: Challenge 129 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge: Anything goes 

4 kommentarer:

crafty-stamper sa...

Beautiful card and image-fabulous hair and love the flourishes—-Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

Jacki Daniels sa...

This is gorgeous thank you so much for playing along this week at Polkadoodles
Jacki ♥♥ (polkaddoddles DT)

Dawn T sa...

a very pretty card - however our Challenge at Southern Girls this time is all about Animals so unfortunately you card does not fit. Please come and join us again another time.

Dawn DT memeber

The Red Mullet Band sa...

Lovely and cute!
Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog. Good luck!
Ana Isabel DT Coordinator.