mandag 23. april 2018

April kortkitet fra Scrapomania


Vi i Papirlosjen er så
heldige å ha Scrapomania som sponsor.

Denne måneden er det jeg som
har fått den ære av å lage kort 


*

Og her er de kortetne
jeg fikk laget ut av kitet.
Jeg har laget et Tryllekort,
og et Joy Fold Card.

Tryllekort er det første kortet


Jeg har brukt lilla (snapdragon) og
kremhvit (naturel) Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design.
Fra kolleksjonen Enjoing outdoors.
Arkene heter:
- Flourising
- What a beautiful day


Motivet er også Maja Designs Enjoying outdoors,
arket heter Garden Moments.

All pynten, blomster og perler, die-cut, jeg har brukt
er fra kortkitet.


Sommerfuglen
er en die-cut fra X-cut.


Det eneste (utenom Bazzill) jeg har brukt
utenom kitet er 
kantpunchen fra Martha Stewart.


Tutorial på et slikt tryllekort
kan ses her.

*
Det andre kortet jeg har 
laget ut av kitet er et 
Joy Fold Card.


Til dette kortet har jeg brukt
lilla (snapdragon) og kremhvit (vanilla) Bazzill.

Mønsterarkene er fra Maja Design,
 fra kolleksjon Enjoying outdoors,
arkene heter:
- What a beautiful day
- Flourising


Motivet er også fra samme
kolleksjon fra Maja Design,
arket heter Garden Moments.

Tagene og jounaling
 er fra arket Tags Journaling Cards. 


Pyntebåndet, hyssingen,
perlene og blomstene er

Sommerfuglene er en
die-cut fra X-cut.

På dette kortet
har jeg også brukt en 
kantpunch fra Martha Stewart.


Slik ser kortet ut
når det er helt oppslått.

*

Blir med på disse utfordringene:
 - Creatalicious Challenges: Challenge # 137 - Anything Goes with opnional dies and punches
- Artistic Inspirations: Challenge 198 - Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 376 - Anything Goes
- Fussy and Fancy Friday Challenge: Challenge # 210 - Add A Die Cut
- Just Us Girls Challenge: Challenge # 437 - Color Week
- Penny Black Saturday Challenge: PBSC April - Anything Goes..Opnional 'Spring Flowers'
- Allsorts Challenge Blog: Week 464 - Use Pearls
- Crafting From The Heart: Challenge 203 - Anything Goes
- Papirplaneten: # 27 - Våren og/eller konfirmasjon
- Scrappelyst: Utfordring for april - Blomster

*

6 kommentarer:

brenda sa...

Such a pretty card, lovely easel shape and colours. Many thanks for joining in with our 'Use Pearls' theme at Allsorts challenge.

B x

Ellibelle sa...

So pretty! Love the colors and wonderful sketch. Great details and perfect for our Pearls challenge this week at Allsorts, thank you so much for joining us!
Ellie
"Ellibelle's Creative Moments"

Katrine E. Bråten sa...

Nydelige kort med flotte detaljer og spennende bretteteknikk.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

Hege sa...

Kjempelekre kort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Wenche sa...

Flotte kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Norma sa...

Fabulous cards, Ane Lene. Both beautifully designed. Such lovely patterned papers and images from Maja Design. Love the pretty borders from the MS punch.
Thanks for sharing your cards with us at the Fussy and Fancy Friday Challenge.
Smiles,
Norma