fredag 20. april 2018

Blogger for Tara's HobbyKrok med første kort som designer


Heldige meg, 
som har fått muligheten til 
bli designer hos Tara's HobbyKrok.
 
Dette er første kortet
jeg blogger med for
Tara's HobbyKrok.
 
*


Til dette kortet har jeg
brukt rosa (glacon powpre), mellomgrønn (lagoon)
og kremhvit (vanilla) Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt
er fra Pion Design, fra kolleksjonen
Where the Roses Grow,
arket heter In the garden.


Motivet er også fra
Pion Design, fra samme kolleksjon;
Where the Roses Grow,
arket med motivene heter:
Images from the Past.


Bakgrunn die-cuten jeg har
brukt på motivet er fra 


'Happy Birthday' og kaken
også fra Impression Obsession.


*
Stempelsettet jeg har brukt er
fra Impression Obsession, og ser slik ut.
Det kan kjøpes hos Tara's HobbyKrok.



Det går også an å kjøpe et
die-cuts sett, som hører til stempelsettet.
Det har jeg brukt på kortet mitt.
Det ser slik ut, og kan også fåes kjøpt
hos Tara's HobbyKrok.


Jeg har også brukt puslebakgrunn
die-cuts fra Impression Obsession.
Den har mange kule bruksområder,
og jeg har vist noen på kortet jeg har laget her.



Ingen kommentarer: