tirsdag 31. juli 2018

Rammekort for Tara's HobbyKrok


Benytt sjansen på å få
3 for 2 av dies og stempler fra 
hos Tara's HobbyKrok.

Dette er det fjerne kortet jeg har
laget med den samme
ramme-diesen fra Impression Obsession,
alle helt ulike hverandre.

*


Til dette kortet har jeg brukt
lilla, mellomgrønn og kremfarget Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Heartfelt Creations - Wildwood Cottage Collection.

Jeg har også brukt 
Double Sidet Foiled Paper
fra Rinea 
- Pastels Variety Pack


'Gratulerer' er en die-cut
fra Papirdesign.


Rammen jeg har brukt er fra
Impression Obsession.

Stempeltrykket jeg har brukt er fra
 Impression Obsession.

Jeg har også brukt lilla stempelpute
 fra  Impression Obsession.


Stempeltrykket jeg har brukt inni kortet
er fra Papirdesign,
fra stempelplatePD-18388- Bursdagsinvitasjon

*



Jeg har linket til produktene 
jeg har brukt nedenfor.

*



*




*
 


*





*















*






*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting from the heart: Challegne 217 - Anything Goes
- Through The Craft Room Door: TTCRD Week 7-31-18 - Anything Goes 
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challegne # 73 - Anything Goes
- Scrappegarasjen: Utfordring # 46 - Ferie
- Papirplaneten: # 30 Sommer
- Scrap The Rainbow: Utfordring # Sommer


4 kommentarer:

Beatriz sa...

Lovely card! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck with the draw. Beatriz DT

Fabrika Fantasy sa...

Very interesting and beautiful card! Thank you, dear Ane Lene, for joining the challenge at Crafting from the Heart that we are sponsoring! Good luck with your entry!
We have monthly challenges on our Challenge blog Fabrika Fantasy Digis, and we would love to invite you to join us there too. Thank you again!

Digital stamps and coloring books
DigiClub - You can get as many images as you like

create.365 sa...

Such a lovely card -all the layers are really pretty! Thanks for joining us at LSB.

Dotstolines sa...

Lovely project! Thanks for playing with us at The Craftroom Door ATG Challenge! Looking forward to seeing you next time and good luck!
Regards,
Sunila & Aditi- DT
Dots to Lines
https://dotstolinesblog.wordpress.com/