torsdag 26. juli 2018

Til ei venninne som har fyllt 50 år


Ei venninne jeg har kjent
 i sikkert 25 år, har fyllt 50 år,
og da er en god anledning til å gi bort et kort.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Artistic Inspirations: Challenge 205 - Anything Goes
- Use Your Stuff: Challenge # 322 - Anything Goes (with a title or sentiment)
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challegne
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 371 - Anything Goes
- Crafting By Designs: One more Anything Goes Challenge
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 390 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring # 23 - Alt er lov
- Scrappelyst: Utfordring for juli - Alt er lov

*


Til dette kortet har jeg brukt 
brun, rosa, mellomgrønn, hvit og kremfarget Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra Bo Bunny,
fra kolleksjonen Primrose, arket heter
Primrose Place.

Sløyfen er en die-cut fra
Tattered Lace.
Jeg har markert med en rød tusj
på die-cuten også, 
da ser den enda mer detaljert ut.


Hjørnene er die-cut 
fra QK.

'Gratulerer' er en die-cut
fra Papirdesign.

'Til en scrappeberte' er et
stempeltrykk fra North Star Designs.


Jeg har laget en lomme inni kortet.
På kanten har jeg brukt en Martha Stewart kant punch.
(Oppi lommen hadde jeg puttet opp i en dies).

50 tallet er en die-cut fra
Tattered Lace.
Det står egentlig th på tallet,
men det har jeg bare klippet bort.

Hjørne punchen jeg har
brukt på den andre siden,
er fra Ek success.

8 kommentarer:

Linda Mc Enery sa...

What a stunning card for your friend's 50th! Such intricate cuts and beautiful paper! Thanks so much for sharing this with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
Linda

Tammy L sa...

Beautiful card and I love the color combo! Thanks for sharing with us at Use Your Stuff and hope to see you again!
Tammy DT Co-ordinator

Creaine sa...

me again.......also thank you for sharing with us over here at Penny’s Paper-Crafty Challenge blog and best of luck with your entry.
Bye, Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Lori sa...

This card is beautiful! Love the big bow on the front and the inside is just as pretty as the outside! Thanks so much for sharing with us at UYS! -Lori DT

Trine-Lise Hauge sa...

Virkelig lekkert kort!

Takk for at du deltar på Scrap from your heart sin utfordring
Klem DT Trine-Lise

Beatriz sa...

Lovely card! love the inside part too! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck with the draw. Beatriz DT

Anna sa...

So cute... love it!!!
Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
Anna Dt

Michelle sa...

BEAUTIFUL card! Love the color combo too :)

Thanks for stopping by at Penny's Paper-Crafty Challenge! Hope to see you back again soon :)