tirsdag 23. april 2019

Ei tøff jente, for Tara's HobbyKrok



Denne gangen har jeg et kort,
som det er kult å lage til den som skal motta det.
Man kan bruke et bilde av den som skal motta kortet
Hvor kult er ikke det....

Jeg har laget kortet for Tara's HobbyKrok,
der går det også an å kjøpe flere slike dies av denne typen.
Denne uken (uke 17) er det også 30 % på disse
Tattterd Lace diesene gos Tara's HobbyKrok.

*
Kortet kan ses i butikken.

*

Nederst har jeg lagt til bilder og link
til produktene jeg har brukt.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting from the heart: Challenge 241 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 458 - Anything Goes
- Through The Craft Room Door: TTCRD - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge: Challegne # 92 - Anything Goes

*


Til dette kortet har jeg brukt
lilla, mørk turkis og kremfarget Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra DCWV,
blokken heter Ocean Wonder.


Damen er en dies fra 
Tattered Lace.

Jeg har markert 
med Staedtler tusjer.

'Gratulerer' er en dies fra
Papirdesign.


Måkene er dies fra
Impression Obsession.

Kantpunchen jeg har brukt
er fra EK success.

Jeg har også laget små dots med Duvo,
Crystal Drops, metallic-Pink Orchid.


Inni kortet har jeg også
pyntet med måker.

Stemplene jeg har brukt er fra Papirdesign.
Fra stempelplate Hurra (Bursdagsinvitasjon) og
En kvinne (Coco Chanel).

*

Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt.

2 kommentarer:

tilly sa...

a lovely card, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
Tilly

Art by Zowie Dixon sa...

What a wonderful card! Love the die! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.
Hugs, Zowie.
TTCRD DT
Crafts from the Fairy Den {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com