tirsdag 16. april 2019

Sommer for Tara's HobbyKrok


Dette kortet har jeg laget for
Kortet står utstilt i butikken.
Jeg har bilder og link til produktene jeg har brukt
nederst i innlegget.

*

Kan spise hver eneste dag
om sommeren.
Og så fine dager det er nå i påsken,
så da kan man jo kose seg med en is
nå også.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 91 - Anytthing Goes
- Tuesday Throwdown: # 429 - Anything Goes
- Moving Along With The Times: 95 - That Spring Feeling
- Crafty Catz: Challegne # 457 - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challegne 241 - Anything Goes
- Use Your Stuff: Challegne # 355 - Easter/Spring
- Scrap from your heart: Utfordring # 32 - Bruk Dies

*


Til dette kortet har jeg brukt
rosa, gul og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
en mønsterark blokk fra DCWV, 
blokka heter Rainbow Splash.


Alfabetet jeg har brukt er
dies fra Impression Obsession.

Kantpunchen jeg har brukt
er fra EK success.


Isen er en stempel og die sett
fra Jilli Bean Soup.

Shaker boksen, som er formet som en sky,
er fra Jilli Bean Soup.

Pynten inni isen, og litt utenpå,
er farget isopor kuler fra Jilli Bean Soup.


En bitteliten 
video snutt.


Is er kult


Stempeltrykket inni kortet
er fra stempelplate, Coco Chanel,
fra Papirdesign.

*


Under her ha rjeg lagt til bilder og link til de produktene jeg har brukt:






*


*







*



*







*



*

6 kommentarer:

Gunn sa...

Dette var skikkelig sommerlig og flott. Nå fristet det med softis med tuttifrutti strø altså..Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem Gunn

Donna Ellis sa...

Wow! What a fabulously textured card full of yumminess! I can smell your candy sprinkles all the way in Florida! Your papers and borders add even more fun and flavor to your creation! Thanks for sharing your crafty project at the Moving Along With the Times Challenge Blog, and for supporting us. We hope you will visit again. Wishes for a wonderful day.
Smiles,
Donna
{Creative Smiles - my little crafting world}

Wendy L sa...

Looks yummy, thank you for joining us at MAWTT, xxxx

Chris sa...

Fabulous design, now I'm longing for the summer! Perfect choice of DP to complement your lovely ice cream cone! Thank you for joining us at Crafty Catz this week.
Chris
x

crafty sa...

A lovely design. Thank you for sharing it with us at Crafting From the Heart.
Mary

missgailly sa...

Fantastic card and I love that ice cream cone. Thanks for playing along with USE YOUR STUFF - Gail (from Canada)