tirsdag 16. juli 2019

Forslag til invitasjon til dåp, for Tara's HobbyKrok


Jeg synes det er finest
med innbydelser som
er enkle og fine.

Denne invitasjonen har jeg 

*

Blir med på disse utfordringene:
- Pile It On: Challenge # 156 - Boys of Summer/Winter
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 394 - Anything Goes
-Polkadoodles Craft Challenge: Wk 28 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 470 - Anything Goes
- Use Your Stuff: Challenge # 367 - Masculine
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 98 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring 35 - Alt er lov
- Scrappelyst: Utfordring for juli - Alt er lov
*


Under har jeg bilder og link på produktene jeg har brukt.

*


Til dette kortet har jeg brukt
kraft, mørk blå, mellom blå
og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt
er fra DCWV, fra mønsterblokka
'Copper Blues'

'Innbydelse' er en dies
fra Papirdesign.


Rammen jeg har brukt
er en dies fra Tonic Studio.

'Dåp' er en dies fra
Papirdesign


Frosken er en dies
fra Impression Obsession.


Det er god plass til å
skrive en invitasjon.

Ideen til et slikt kort
har jeg sett på Pinterest.

***


Under her har jeg lagt inn bilder og link til produktene jeg har brukt:


 *



*






*





*





***

8 kommentarer:

Michela Piras sa...

Beautiful card 😊 The Frog Is Adorable🐸😍 thanks for joining in the Polkadoodles challenge 😊 Good Luck 🤞

missgailly sa...

Beautiful card. Love that frog! Thanks for playing along at USE YOUR STUFF - Gail

Suzi Mac sa...

Fabulous invitation design. Love the papers and that cute frog. Thank you for joining us over at Polkadoodles Crafting this week. https://polkadoodle.blogspot.com/ good luck!
Hugs
Suzi xx

ILEANA ARTUFFO sa...

Wonderful creation! I love design!
Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
Ileanaxx

Maria Nicotra Tinyworks sa...

Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread
DT Maria

Aunty Sue sa...

Such a fab and fun card thanks for sharing at crafty catz

Elin sa...

Veldig fin invitasjon :) takk for at du deler den med oss hos Scrappelyst.

Vicky sa...

Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check custom t shirts boys t shirts kindly review and reply me