lørdag 13. juli 2019

Til en god kollega som har fått ny jobb


Ei jeg har jobbet sammen med,
har fått seg ny jobb.

Jeg har laget et 
sommerlig kort til henne.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting from the heart: Challenge 247 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 394 - Anything Goes
- Cute Card Thursday: Challenge 590 - Pink
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 28 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 470 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring  35 - Alt er lov
- Nordsalten hobbyklubb: # 173 - Blomster i massevis
- Scrappiness: # 06 - Sommer, bildeinspirasjon (Rosa fargene)
- Scrappelyst: Utfordring for juli - Alt er lov

*



Til dette kortet har jeg brukt
kremhvit og gammel rosa Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er 
fra Pion Design,
fra Days Gone By kolleksjonen,
arket heter Morning delight.

Motivet har jeg lånt
fra Pinterest.


'klem til deg' er en dies fra
Linda Design.
Jeg har stanset den ut i kremhvit og gammel rosa Bazzill,
lagt de nesten oppå hverandre, 
for å få skygge.

Sirklene under motivet er
dies fra Sizzix.


Oppå motivet har jeg lagt
på en bit limark,
deretter har jeg drysset bittesmå 
glassperler fra Art Glitter på limarket/motivet.
Det blir en kjempekul effekt.
Perlene kan kjøpes hos

Blomstene har jeg freshet opp
med Nuvo Mousse,
jeg har brukt fargene Peony Pink og Triple Berry,
kan kjøpes hos Tara's HobbyKrok

Jeg har også brukt pyntebær fra
Kort og Godt,
pluss annen perlepynt og pynt.

Inni kortet har jeg brukt
'Gratulerer' dies fra Papirdesign.

'med ny jobb' er fra et alfabet
fra Marianne Design (mener jeg)

'God sommer' er en
dies fra Scrapmagasinet.

***


7 kommentarer:

Gina's Cards sa...

Such a beautiful card. Love the colour combo and petty flowers. Thank you for playing along at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, good luck.
Hugs
Gina xx

CamNath sa...

Nydelig kort og selve motivet såg nesten ut som slik Diamond painting. Trodde det var det bilde var med det samme. 😀 Kjempe fint 😀

Ann-Marie sa...

This is gorgeous. Love the effect on your image and your flower embellishments are so pretty. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles and hope you will join us again.

Take care,
Ann-Marie (DT)

crafty sa...

Pretty card. Thank you for joining the Crafting From The Heart challenge.
Mary

Elin sa...

Koselig og sommerlig kort :) Takk for din deltagelse hos Scrappelyst.

ingunnsinekort sa...

Herlig sommerlig kort med masse nydelige blomster:9 så smart med det lim arket! det må jeg forsøke meg på for det ble kult:)
Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Herlig kort, og så kjekt å få :) takk for at du deltar hos Scrappiness
DT Graciela