tirsdag 27. august 2019

Et Disney kort for Tara's HobbyKrok


Hvis du sliter med å pynte kortet,
er denne bretteteknikken genial.
Da er mønsterarkene 
nok pynt.

*

Kortet er laget for Tara's HobbyKrok,
og det står utstilt i butikken.

Bretteteknikken jeg heter
Triangel corner Pop Up Card

*

Blir med på disse utfordringene:
- Penny Black Saturday Challenge: PSBC August - Anything Goes Optional Water
 CASology: Week 350 - Water
- Polkadoodles Craft Challegne: Wk 34 -Anything Goes
- My Time To Craft!: Challenge # 404 - Fantasy
- Cut It Up: Challenge 181- Outdoor Fun
- Allsorts Challenge Blog: Week 534/5 - Feminine
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 101 - Anything Goes

*




Til dette kortet har jeg brukt
mellomgrønn, mørk blå
og aprikos Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
DCWV, blokka heter Ocean Wonder


Ariel er en Disney die
fra Disney.

Jeg har brukt A5 Colorful Creation Pad
til selve figuren.

Jeg har brukt limark
til å lime fast glassperlene


'Gratulerer med dagen' er en die
fra Papirdesign

Jeg har stanset ut to av den, og brukt
limputer mellom.


Her er en mal på kortet jeg har laget,
som heter Triangel Corner Pop Up Card

*

Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt







*









*

*






*





*





 *







***




7 kommentarer:

Michela Piras sa...

Beautiful card 😊 thanks for joining in the Polkadoodles challenge 😊

brenda sa...

A lovely creation and pretty colour palette, thanks so much for sharing with us at Allsorts 'Feminine' creation.

B x

Cut It Up Challenge Blog sa...

What a totally unique card! I have never seen one like it. The card design itself is cool, but so is the main image. It looks like tile or stone!

Thanks for playing with us at Cut it Up for our Outdoor Fun challenge!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Suzi Mac sa...

Fabulous creation. Thank you for sharing with us over at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/ Good luck!
Hugs
Suzi Mac xx

cohenna sa...

Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge this time and good luck :)

lynda sa...

Wow...this is an ambitious project, and beautifully made. Thanks for joining us at Penny Black Saturday Challenge.
Lynda Joy

Mervi sa...

Fabulous and feminine card with lots of magic!
Thank you for sharing over at Allsorts;-))m