tirsdag 3. september 2019

Halloween invitasjon for Tara's HobbyKrok


Det går fort mot Halloween.
Flere og flere arrangerer Halloween fest,
og da kan det være artig 
å invitere til fest med en litt skummel invitasjon.
Jeg har et eksempel å vise fram til dere idag.

*

Kortet er laget for
Tara's HobbyKrok,
og står utstilt i butikken.

*
Under har jeg lagt til bilder med link til
de produktene jeg har brukt.

*


Til dette kortet har jeg bruk
Bazzill i typiske Halloween farger:
svart, oransje, lilla, grønn og kremhvit.

Alfabetet er dies fra
Impression Obsession.


Rammene jeg har 
brukt under heksene er dies
 fra Tonic Studios.

Heksene er dies fra
Impression Obsession.


Monstrene og gresskarene
er dies fra Impression Obsession.

***



Alfabet, store bokstaver, fra
Impression Obsession

*


Firkantede rammer fra Tonic Studio

*


6 forskjellige hekser, dies, fra
Impression Obsession

*



Monster-dies fra Impression Obsession

*



Skumle gresskar-dies fra
Impression Obsession

***

Ingen kommentarer: