tirsdag 17. september 2019

Flere ting som er kjekke å ha


Det er mange ting som er kjekke å ha
når man lager kort/scrapper.

Jeg har vist et utvalg i et tidligere innlegg.
I dag vil jeg vise fram flere
produkter jeg er avhengig av.

Produktene finner du hos Tara's HobbyKrok.
Jeg legger ved bilder og link til produktene,
så de blir lette å finne.

Må også ha med at enkelte produkter
kan være utsolgt til tider.

*
Embossingpistol


når man embosser. 
Man kan lage mye kult med embossingpulver

*

Magnet koffert



Art-Bin kofferten er til å oppbevare dies.
Jeg har oppbevart mine dies etter 'leverandør',
 f.eks 1 koffert med Kort og Godt sine dies,
samme med Papirdesign, Impression Obsession osv.
Noen velger å sortere dies ut i fra tema;
baby, bryllup, jul, blomster.


*

Cellofanposer


Når jeg gir bort et kort, eller
har solgt et kort, legger jeg det alltid oppi en 
cellofanpose.
 Da ser det plutselig mye mer eksklusivt ut. 

*

Molds


Molds, klikker du på Molds, kommer du inn på alle,
som Tara's HobbyKrok har.
Man kan bruke Molds til så mye, bl.a på kort, 
pynte flasker eller lerret, mulighetene er mange,
bare fantasien som stopper en.

*

Creme Paste
Til å fylle Moldsene trenger du Creme Paste.
La det ligge å tørke i godt og vel 24 timer.
Etterpå kan det ferdige resultatet farges med 
hva du måtte ha. Jeg har ofte brukt Nuvo Mousse.
Og da også flere forskjellige farger av moussen.

*


Stempelputer


er helt supre.
Jeg brukte mye Distress Ink før
 (ikke noe galt med Distress Ink, bare så det er sagt),
men jeg har gått mer og mer over til å bruke 
Impression Obsession sine stempelputer.
Når man skal stemple svart tekst, så blir den svart og ikke 
gråsvart. Jeg la ikke merke til dette før, men ser tydelig forskjell
når jeg sammenlikner nå.

*


Håper mine 'kjekke å ha' ting falt i smak.
Det er bare å stille spørsmål hvis det er noe dere lurer på,
inne Tara* HobbyKrok sin side på Facebook.

***

Ingen kommentarer: