tirsdag 7. januar 2020

Denne ukas superhelt er Hulken


Slik som små jenter har en
Disney prinsesse favoritt,
tror jeg mange gutter har en
superhelt favoritt - kanskje Hulken,
som jeg skal vise fram i dag.

*

Kortet er laget for

*

Bretteteknikken heter
Triangel Corner Pop Up  Card,
og mal på kortet kan ses lenger ned i innlegget.

*

Blir med på disse utfordringene
- Nordsalten HobbyKrok: # 179 - Alt er lov
- Crafty Sentiments Designs: Anything  Goes Challenge
- Use Your Stuff: # 389 - Anything Goes
- Incy Wincy Designs Challenge: Anything Goes
- Creative Knockouts: # 331 - Anything Goes
- Cute Card Thursday: Challenge 615 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 405 - Anything Goes

*


Digger denne bretteteknikken.
Kortet blir så mye kulere med en gang.

Jeg har brukt grønn, olivengrønn, beige og svart Bazzill

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
mønsterblokka Metal Textures fra Craft Consortium.


Superhelten-Hulken er en
die fra Marvel.

Jeg har brukt Colorful Creation Paper Pad
til å stanse ut Hulken,
men her går det fint an også å stanse ut og klippe til
i de fargene man trenger,
eller å fargelegge.

Jeg har tegnet rundt selve diesen for
å få en skygge bak Hulken.


Smash - hånda til Hulken
er også en die fra Marvel.


Knytteneven til Hulken
er også en die fra Marvel.


Undersiden på kortet er det plass
til å skrive en personlig hilsen.

Stempeltrykkene jeg har brukt
er fra stempelplata Wow fra Papirdesign.


Rammene jeg har brukt på kortet er firkantede 
dies fra Tonic Studios.

Hulken-ikonet er også
en die fra Marvel.


Målene jeg har brukt er 
10'x5' inch

***
Under har jeg lagt til link og bilder på produktene jeg har brukt



Mønsterblokk fra Craft Consortium,
blokka heter Metal Textures

*


Superhelten Hulken,

*


'Smash' hånden til Hulken,

*


Knytteneven til Hulken,

*


Firkantede rammer fra

*


med masse kule ord.

***







3 kommentarer:

Mariann Jakobsen sa...

Tøft kort med Hulken som tema. :)
Kan bli morsomt å følge deg!

Michelle B. sa...

Brilliant masculine card, they always seem to be a bit more difficult but you've "knocked it out". Creative and fun! So glad you joined us for our Anything Goes Challenge at Creative Knockouts!

Tammy L sa...

What a really great card! I love the fancy fold! Really well done! Thanks for joining us at UYS and hope to see you again!
Tammy