tirsdag 21. januar 2020

En Valentine tag for Tara's HobbyKrok


Tag'er er ikke noe jeg lager
så mange av, men her er en,
og det er en Valentine tag også
- laget for Tara's HobbyKrok.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 1 -  Lag på lag
- Use Your Stuff: # 309 - Friendship
- Crafty Friends Challenge Blog: Challenge # 127 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 489 - Anything Goes
- Crafty Cardmakers: # 248 - Anything Goes

*

Nederst i innlegget har jeg lagt inn bilder og link
på produktene jeg har brukt.

*


Til denne tagen har jeg brukt
rød og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt 
er fra mønsterblokka 'Be my Valentine' 
fra Craft Smart.


'love' har jeg klippet ut fra et av mønsterarkene.
Jeg lager for det meste kort, og sliter da med å
bruke ark hvor det står et ord midt på arket.
Denne gangen løste jeg det på denne måten- med å klippe ut ordet.


Hjerte- diesen
er fra Impression Obsession.

Rammene er dies
fra Tonic Studios.


Jeg har brukt vanlig hyssing på tagen.

***

Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt



*


Ovale ramme dies fra Tonic Studios

*


Hjerte die fra Impression Obsession

***


4 kommentarer:

Lin sa...

What a beautiful tag for valentine's day. The heart diecut is so pretty and I love the flow of the font of the sentiment.

Thank you so much for sharing in our first challenge of the new decade, and good luck!

Lin
Crafty Cardmakers

crafty sa...

A lovely tag. Thank you for joining in the Crafty Cardmakers ATG challenge.
Mary

missgailly sa...

Beautiful tag - love all the details. Thank you for playing along at USE YOUR STUFF - Gail

Diane Louise J sa...

Hello... Thanks for entering your lovely tag into our ‘Anything Goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]