fredag 28. februar 2020

Konfirmasjonskort med pengelomme


Bare å komme i gang med
konfirmasjonskort produksjonen.
Våren er snart her.
Dette kortet er fra i fjor.

*

Tusen takk for bestillingen Anne Grethe!

*

Blir med på disse utfordringene:
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 9 - Anything Goes
- Creative Knockouts: # 339 - Die Cuts/Punches
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 114 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Incy Wincy Designs Challenge - Anything Goes
- Creatalicious Challenge: Challenge # 181 - Anything Goes

*


Til dette kortet har jeg brukt 
svart, hvit og mellom blå Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign,
fra kolleksjonen 'Data' med arket 'Lykke',
og fra kolleksjonen 'Muligheter' med arket 'Laptop'.


Jeg har også bruk mønsterark fra Kaiser Craft,
fra kolleksjonen 'Off the Wall' med arket
 'Game Time'.

Rammene jeg har brukt på
'motivet/pc'en er dies fra Tonic Studios.


Hodetelefonene og pilene er dies fra Die-namices.

'Konfirmant' er en die fra 
Papirdesign.

Dato og navnet på konfirmanten
er dies fra Yvonne Creation.


Stempeltrykket jeg har brukt inni kortet
er fra Norsk Stempelblad,
fra stempelplate konf 2.

*


Mal/Beskrivelse:
Kortet er 8,5 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
 Brett den midterste 'scoren' inn i kortet.
På klaffen som går inn i kortet,
bruker jeg en sirkelpunch, 
og puncher ut en halvsirkel.
Så klipper jeg på skrått inn mot midten,
slik at det blir plass til en seddel/gavekort 

*

2 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

så tøft og kult konfirmant kort , flott beskrivelse av fremgangsmåten . Klem Synnøve

Nelly sa...

Such a great card perfect for money gifts too ... thanks for sharing with all at the Polkadoodles challenge this week, Nelly Dt x