torsdag 13. februar 2020

Tricorn Fold Card


Jeg digger nye bretteteknikker, 
og nå har jeg nok en gang funnet en ny
bretteteknikk, som jeg ikke har sett før.

Det heter:

TRICORN FOLD CARD

Og for de som har sett serien Poldark,
så har kortet fått sitt navn fordi den ser ut som 
hatten til Ross Poldark.

*

Tutorial på kortet har jeg funnet her.

*
Blir med på disse utfordringene:
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 113 - Anything Goes
- Not Just Cards Challenges: February Challenge
- Crafty Catz: Challenge 492 - Anything Goes
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 6 - Anything Goes
- Through The Purple Haze: Challenge # 164 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge: Anything Goes
- Crafty Creation Challenges: February Challenge # 406 - Anything Goes


*



Til dette kortet 
har jeg brukt mørk blå og lys rosa Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra Maja Design.
Fra kolleksjonen Deninm and Girls - Ripped Jeans.


Motivet jeg har brukt
er fra Pion Design.
Fra Images from the Past
- Everlasting Memories II


Rammene jeg har brukt
er fra Spellbinders.


'glad i deg' er en die
fra Papirdesign.


'klem til deg' er en die
fra Linda Design.


Kortet kan legges flatt,
så det kan fint sendes i posten.


Det er også plass på baksiden av 
kortet til å skrive en personlig hilsen.

*

2 kommentarer:

creatingandsharingit.blogspot.com sa...

Wow! I love this card. Thank you for play with us at Polkadoodles craft a challenge blog. Good luck with your entry.

cohenna sa...

Beautiful! Thanks so much for participating in the Not Just Cards Challenge this time and good luck :)