fredag 6. mars 2020

Bamseklem til en 1-åring


Alltid hyggelig å lage kort til
småfolk.

*

Tusen takk for bestillingen, Martin og Thea!

*

Blir med på disse utfordringene:
- Nordsalten Hobbyklubb: # 181 - Kort til barn
- Creative Fingers Challenge Blog: Challenge # 181
- Polkadoodles Craft Challenges: Wk 10 -  Anything Goes
- Through The Purple Haze: Challenge # 165 - Anything Goes
- Cute card Thursday: Challenge 624 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge: Anything Goes
- Crafty Creations Challenge: Challenge # 407 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge

*


Til dette kortet har jeg brukt lysblå, lysbrun og
hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukter fra Papirdesign,
 fra kolleksjonen 'Lille gull' (Hjertelig blå).

Kantpunchen jeg har brukt
er fra EK success.


'Bamseklem' og bamsen + bamse stempelet
er dies og stempel fra Papirdesign.

Jeg har tegnet rundt bamse diesen,
og klippet ut.
På den måten får jeg skygge bak diesen.

Dotsene jeg har pyntet med
er fra Staz.


Ballongene er dies
fra Joy Craft.

Navnet er dies fra QK alfabetet
Aquarius.

Rundt skyggen til bamsen,
navnet og 'bamseklem'
har jeg tegnet 'søm' med en Staedtler tusj.


Ett-tallet er en die fra
Crafter's Companion.

Har også tegnet 'søm' rundt tallet.

Giraffen er en die
fra Tattered Lace.

'Gratulerer' er en dies
fra Papirdesign.

*

4 kommentarer:

Caring Heart Cards sa...

Thank you so much for entering the Southern Girls Challenge! This card is so adorable and the color palette is lovely! Great job!

ingunnsinekort sa...

Nydelig bruk av dieser og herlige papirer:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

Billie A sa...

Cute card and image. I like the monochromatic colors. thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

Kreativelena sa...

Elsker denne blåfargen i kombinasjonen med den brunbeige fargen. Liker også godt hvordan du har svertet ballongene litt så de også får begge fargene og ser mer levende ut. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)