fredag 13. mars 2020

Kort til en sprek konfirmant


Jeg har en del kort som jeg ikke har 
vist fram, og dette er et av de.
Det er snart konfirmasjonstid, 
så da passer det godt med et konfirmasjonskort.

*

Tusen takk for bestillingen, Thea!

*

Blir med på disse utfordringene:
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 11 - Anything Goes 
- Not Just Cards Challenge: March Challenge - Anything Goes
- Lemon Shortbread Challenge: Challenge # 115 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Add Flowers Challenge
- Through The Purple Haze Challenge: Challenge # 165 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 407 - Anything Goes
- Dream Valley Challenges: Challenge # 220 - For Girls Only

*


Til dette kortet har jeg brukt rosa, lys brun
 og lys grå Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, fra kolleksjonen
'Dagen er din', med arkene 'God nok', 'Blomsterbukett', 'Muligheter' og 'Vakker'

Rammene jeg har brukt er dies 
fra Tattered Lace. 


Jenta som løper er en 
dies fra QK.

Navnet er alfabet dies fra Yvonne Creations.

Datoen er stickers.


Jeg har pyntet med blomster og blader.

Jeg har også brukt sugerør, kakeserviett og glassperler.
Glassperlene er fra Løiten Lys.

'Til konfirmanten' er et stempel fra Kort og Godt.
Fra stempelplate M-143

Pilen er en die fra Kort og Godt.


Jeg har også brukt Pastel Pearl Medium
(pyntebær) fra Heartfelt. 

Jeg har brukt Sharpie-pen til å markere
jenta som løper.


Inni kortet har jeg også
brukt rammer fra Tattered Lace.

Stempeltrykket jeg har brukt 
er fra Norsk Stempelblad,
fra stempelplate Konf 02.

På hjørnene på panelet hvor man kan 
skrive en personlig hilsen, har jeg brukt
EK success punch. 


***

1 kommentar:

Billie A sa...

Awesome card. Great design and colors. thanks for sharing over at Crafty Sentiments.