tirsdag 2. juni 2020

Bursdagskort med Heartfelt blomster, laget for Tara's HobbyKrok


Endelig fikk jeg også laget 
meg Heartfelt blomster.
Og de kommer jeg til å lage flere av,
de ble jo så fine.

*
Inne på Tara's HobbyKroks inspirasjonsside på 
Facebook har vi i juni en utfordring som lyder:
Blomster fra Heartfelt Creations, Elizabeth Craft Designs eller
Impression Obsession

*
Under har jeg lagt til link og bilder på de produktene jeg har brukt

*
Blir med på disse utfordringene
- Scrappelyst: Grublis for mai - Moodboard (inspirert av blomstene)
- Hobbygarasjen: Juni - Vi vil se masse blomster
- Nordsalten Hobbyklubb: # 184 - Merkedager (bursdag)
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 121
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Southern Girls Challengehttp://southerngirlschallenge.blogspot.com/2020/05/southern-girls-team-trace-may-anything.html: Anything Goes
- Through The Purple Haze: Challenge # 167 - Anything Goes

*


Til dette kortet har jeg brukt
rosa, gråbrun og Vanilla Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra 
Paper Favorits, blokka heter Pink Papris.


Bakgrunns-dien er fra 
Elizabeth Craft Design.

'Gratulerer' er en dies fra 
Papirdesign


Blomstene jeg har laget, 
har jeg brukt Oakberry Lane Blossoms,
stempel, die og mold fra Heartfelt  Creations.

Jeg har brukt stempelputer fra Impression Obsession,
fargene Chocolate, Bubblegum, Peony og Golden Rod.

Jeg pyntet med Tara's HobbyKroks glitter.

Inni blomstene har jeg pyntet med Mini Prills,
Heart of Gold.

Jeg har også pyntet med Pastel Bead Medium,
fra Heartfelt Creations.


Inni kortet har jeg også 
pyntet med bakgrunns-diesen fra Elizabeth Craft Design,
jeg har bare klippet den i to,
og limt hver del på hver sin side.


Stempeltrykket er fra Papirdesign,
fra stempelplata 'Bursdagsinvitasjon'

***

Under har jeg bilder og link til de produktene jeg har brukt


Mønsterark fra Paper Favorits,
blokka heter Pink Paris

*


kjempefin til bakgrunn

*


'Gratulerer' die fra

*



Oakberry Lane Blossoms, stempel,
die og mold sett fra Heartfelt Creations.
Dette settet er det tomt for akkuart nå, men kommer inn igjen.

*


Tara's eget glitter

*


Mini Prills, Heart of Gold,

*


Stempelpute fra Impression Obsession,
fargen heter Chocolate. 
Den fargen har jeg brukt til stempeltrykket av selve blomstene.


*


Stempelpute fra Impression Obsession,
fargen heter Bubblegum.
Fargen har jeg brukt ytterst på kronbladene på blomstene.

*


Stempelpute fra Impression Obsession,
fargen heter Peony.
Fargen har jeg brukt innerst på kronbladene på blomstene.

***










4 kommentarer:

Hege sa...

Kjempefint kort.
Takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

Tone K. sa...

Skikkelig flott kort! Herlige blomster altså :)
Tusen takk for at du deltar hos Hobbygarasjen :)

Jorunn`s scrapperier sa...

For noen flotte blomster. Ligger litt arbeid bak å lage disse eselv
Takk for at du deltar på Hobbygarasjen.no sin utfordring
DT Jorunn Elin

Wendy Nicola Jackson sa...

So fabulous and elegant! Thanks for joining in our challenge at Southern Girls with your gorgeous card design. Very cool. Hugs, Wends xoxo SGC DT