fredag 19. juni 2020

Fått dilla på Alchol Ink, kortet er laget for Tara's HobbyKrok


Jeg har fått helt dilla på
Alchol Ink.
Bakgrunnene blir så flotte,
og ingen blir like.

Kortet er laget for Tara's HobbyKrok

*

Blir med på disse utfordringene
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 122 - Anything Goes
- Polkaddodles Craft Challenge: Week 25 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 511 - Anything Goes
- Scrappelyst: Utfordring for juni - Yndlingsfarge (blå/lilla)

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart og hvit Bazzill.

Til bakgrunnsarket har jeg 
brukt Alchol Ink Yupo Card
fra Rangers.

For å blande fargene sammen har 
jeg bruk Alchol Blending Solotions


Fargene jeg har brukt er
Alchol Ink,
fargene Monsoon og Stonewashed

Fargene blander jeg sammen med hjelp av
Alchol Blending Solotion og Blower.


Fjæra og ordene er 
stempeler fra Lavinia.

Dråpene jeg har brukt til å pynte
fjæra med er Nuvo Drops,
fargen het er Pink Orchid

***


Under har jeg lagt til bilder og link til de produktene jeg har brukt



Alchol Ink Yupo Card,

*


Alchol Blending Soloution,
 fra Rangers

*


Alchol Ink fra Rangers,
fargen heter Monsoon

*


Alchol Ink fra Rangers,
fargen heter Stonewashed

*


Blower for Alchol Ink,
blåser for å blande fargene sammen,
trenger også Alchol Blending Soloution for å klare det.

*


Stempel fra Lavinia,
stempelet heter 'Fairy words'

*


Stempel fra Lavinia,
stempelet heter Indian Flourish

*


Dråper fra Nuvo,
fargen heter Pink Orchid

***



5 kommentarer:

creationsnz sa...

Hi Ane, what a beautiful creation. CarolG

MeSi sa...

Love your card, it's so beautiful. Thank you for joining Polkadoodles Craft Challenge. Good luck and hope to see you again.
Merja DT

Chris sa...

Stunning!!! I love your background and the gorgeous stamps. Thank you for joining us at Crafty Catz this week.
Chris
x

Maria Nicotra Tinyworks sa...

Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread
DT Maria

Hege sa...

Lekkert kort.
Gøy med alkoholblekk.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.