torsdag 16. september 2010

Mormor kos

Etter mange, mange timer over bøkene synes jeg at jeg fortjente en pause, og da satt jeg ned noen timer og scrappet litt... med denne layouten skal jeg være med på disse utfordringsbloggene;
- Anonyme Scrappere - Utfordring # 6 - Vintage
- Scrap thar Baby - Prompt 13 - Grandparents Day
- Practical Scrappers - Sketch Friday designet av Ann-Katrin

Bildet er av sønnen min da han var omtrent 1 år gammel sammen med sin mormor, min mor...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Drun bling Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Maja Design
- Bling-swirl og blonde fra Storytellers
- Gesso
- Stifter fra Making Memories
- Perlebånd
- Blomster fra Ladybug and friends, Gode Minner
- Tag
- Thivckers fra American Craft
- Mikro mono stickers fra Basic Grey
- Edge Scraper fra Making Memories
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Dorthe sa...

Hvor er dit LO lækkert! Dejlige farver og rigtig lækkert pyntet. God Weekend.

Marianne sa...

Utrolig lekker LO. NYdelige farger, masse flotte detaljer, de blå blomstene ble prikken over i'en.
Takk forat du deltar hos AS

Camilla sa...

Flott LO! Lekkert pyntet!
Så koselig bilder :)
Takk for at du deltar hos AS!
:D

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så herlig og koselig LO. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
Klem Anja

Anette sa...

Kjempeflott lo! Og nydelig pyntet!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - AS

Patti H sa...

beautiful