torsdag 30. september 2010

Skissedilla # 79

Tok meg litt tid til å scrappe ikveld og jeg... godt med litt avveksling... har tross alt sittet med nesa over bøkene i hele dag, og jeg skal lese litt til i kveld også...
Jeg tok for meg Skissedilla i kveld. Bildet er av min vesle frøken, bildet er et par år gammelt...
Jeg har kjøpt meg en ny hjerte-punch fra Martha Stewart, her har jeg brukt den til å lage en blomst, som jeg har svertet litt med både distress ink og kritt og sprayet litt med Glimmer Mist.




Til denne layouten har jeg brukt:
- Brun og rosa Bazzil
- Crepe Paper fra Melissa Frances
- Bølgepapp
- Hobbymaling, Gloss touch, Crackle paint
- Glimmer Mist
- Brads, hyssing
- Gammel bokside
- Martha Stewart hjerte punch
- Kritt, distress ink
- Pynt og blomster fra Kort&Godt
- Bling-swirl fra Prima
- Chipboards fra Ludwig baehr
- Stickers fra DoodleBug Design

1 kommentar:

HegeAL sa...

Flott løsning på skissa. Full av nydelige detaljer!

Takk for at du deltar.