mandag 18. april 2011

Til verdens beste mamma

Jammen godt med litt skolefri - selv om jeg ikke har lagt skolebøkene på hylla i ferien, er det veldig godt med litt fri fra skolen... Og i dag har det jo vært reine sommeren ute...
Gutta mine har gjort hagen vår/sommer klar i dag. De har raket, klippet, lagt ut bark, feiet og spylt... - og jeg har lest sykepleie... ikke lenge til eksamen nå, kjenner jeg får en vond klump i magen bare jeg tenker på det - for det er et enormt pensum, og ufattelig mye å huske på...

Mamman min ble operert på fredag, og har (heldigvis) kommet seg veldig fort, og ikveld er hun hjemme igjen. Synes hun trengte en oppmerksomhet, også fordi hun er verdens beste mamma (sett i mine øyne)!

Jeg har brukt Martha Stewart punch (kant og hjørne) rundt hele Bazzilen.

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Kort o Mania - Utfordring nr 38 - Vintage
- CRAFTS AND ME - Challenge # 30 - Ribbon
- Stampin`Royalty - Challenge # 67 - Spring has Sprung
- Truly Scrumptious - Challenge 55 - Vintage
- Totally Paper Craft - Challenge # 62 Spring Time



Tutorial til Napkin Card kan finner du hos StampARTic



Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys grønn Bazzil
- Mønsterark fra Prima
- Martha Stewart punch
- Stempeltrykk fra North Stars Stamps
- Spellbinders
- McGill punch, pine
- Blomster fra Prima, Kort&Godt
- Halvperler og perlebånd fra Kort&Godt
- Silkebånd
- Glitterlim

7 kommentarer:

RoseSommer sa...

Å, så nydelig med de blondekantene rundt hele veien. Er det en Martha S-punch, eller spellbinders? Har ikke sett den før.
Håper det fortsatt går bra med din mor.
Og så får jeg ønske deg og dine god påske!

Georgeann Manning sa...

What a fantastic project! Thanks for playing this weeks Stampin' Royalty Challenge!

Crafteezee sa...

I do love these and so easy to make but look fantastic. Gorgeous. Thanks for joining us at Crafts and Me. Hugs Tracy x

Vicky sa...

This is gorgeous I made one for my daughter. They are so fab to make.
Thank you for joining us girlies over at Crafts & Me Challenges, hope you will join us again.

Hugs Vicky xx

Lorraine A sa...

Gorgeous card !! fabulous design the papers, flowers and decorative borders are all lovely :-)

thanks for joining us on the Totally Papercrafts Challenge :-)
luv
Lols x x x

Linda S. L sa...

wow! kjempe flott, lekkere farger :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem linda s l

Guro sa...

Denne bretten er jo bare så lekker, og dette kortet er supert! Nydelige kanter og lekkert pyntet. Fine tekster du har valgt også :-)
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro