onsdag 20. april 2011

Twisted Sketches # 097

Tid for mitt bidrag til Twisted Sketches igjen.
Bildet er av min lille snutt, her er vi på ferie i Sandefjord.
Lagde denne LOèn på Grorudtreffet, den eneste jeg lagde... Kjøpte dette nydelige mønsterarket der også... og gjett om jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere av de med en gang... for da jeg skulle kjøpe flere, var de tomme.. typisk..

Ønsker alle en fortsatt riktig god påske.
Takker samtidig for alle hyggelige kommentarer, de varmer virkelig!


Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra Basig Grey, Kaiser Craft
- Blomster, blader og bling fra Prima
- Kantene er svertet med distress ink

3 kommentarer:

Lalo sa...

This LO is soo sweet and lovely and that picture is just darling...I have to say I love love love the way you did the journaling!!! awesome awesome :)

Chrissy sa...

Fantastic framing!! I love it!! It's so soft, feminine, and dainty. Really beautiful work.

sjeroks sa...

Fantastisk LO:D
Leser du er sykepleierstudent, lykke til videre med eksamene nå i vår:)
Er straks ferdig med andre året:D

God påske