onsdag 5. september 2012

Dobbelt lommekort

Er i praksis om dagen,
og jobber med demente...
Ikke så mye overskudd til å scrappe
etter endt arbeidsdag, og alt som skal skrives og jobbes med...
MEN...jeg skal på treff til helga
- og DA blir det scrapping da... juhuuu...

Skal være med på disse utfordringsbloggene med dette kortet:
- Bunny Zoe`s Crafts - Challenge 27 - Summer
- Papertake Weekly Challenge - Anything goes
- Top Tip Tuesday - Happy Birthday
- My Mum`s Crafts Shop Challenge - Challenge # 73 - Anything goes
- Stampin with the Dragon - Happy Birthday


Jeg har brukt mønsterark fra Re Print,
og svart, brun og lys brun Bazzil.
Motivet har jeg funnet på nett.


Har brukt endel blonder, hyssing,
tøyremse og knapper.
Knappene har jeg klint litt dabber på.


Har også brukt finèr hjerte, halvperler fra Kort&Godt,
og Magnolia dies.


Svertet alle kanter godt med distress ink.
Tekststempel fra Norsk Stempelblad og North Star Stamps.

5 kommentarer:

Sannekreativ sa...

Rigtig lækkert kort. dejlig hamonisk. God dag til dig.

Brodders sa...

Fab card :) Love all the little bits you have added :)Thanks for playing along with usat Papertake Weekly and good luck - Jane x

Im just me - Marleen sa...

WOW et SUPER flot kort, Jeg er helt vild med det. Tusinde tak fordi du ville lege med hos Stamping Dragon Designs xxx

Annette sa...

Wow, beautiful card, and love the insert and fancy fold.

Annette - Netty's Cards
Proud to design for Top Tip Tuesday.
xx

Jill sa...

gorgous creation thanks for joining us at MMCS hugs Jill xx