søndag 16. september 2012

Lille, skjønne pusen...

Tar meg ett lite pust i bakken,
for å blogge litt.
Mange oppgaver om dagen...
- praksis, skrive arbeidmål, refleksjonsnotater, husarbeid,
følge opp unger, og ta en og annen vakt på sykehuset...

Tror ikke jeg har scrappet siden sist helg, og da jeg var på scrappetreff...
Dette kortet ble laget der -
et dobbelt lommekort, bestilt av min mamma.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Scrapperiket utfordringsblogg - Utfordring 58 - Blomster
- Whoopsi Daisy Challenge - Buttons and Bows
- My Time To Craft Challenge - Challenge # 188 - More Than One Fold
 - PaperPlay Challenge - Week 37 - Fancy Folds
- Alphabet Challenge Blog - P for Pocket Card


Jeg har brukt mønsterark fra Pion design, og mellomblå Bazzil.
Motivet, av den nudelige kattungen, har jeg funnet på nett.


Bildet og Bazzilen under bildet er stanset ut med Spellbinders.
Under disse ligger en kakeserviett,
som er svertet litt med distress ink.


Jeg har brukt blonder, pyntebånd, blomster 
(som har fått litt akrylmaling på kantene) og
halvperler fra Kort&Godt, hyssing og
knapper som er svertet litt med dabber.


Tekststemplet er fra North Star Stamps

9 kommentarer:

RoseSommer sa...

Jeg synes dette er et nydelig kort med mange spennende detaljer. Og katta var jo helt topp!

Gro Tollaksen sa...

kjempe fint.

Unknown sa...

This is so gorgeous I love those flowers and the super buttons what a lovely creation Hugs Elaine .
Thank you for joining us at The Whoopsi Daisy Challenge this week.
PS...there is a freebie image for you to download called "With Love "
you can find her here-
http://linnie-whoopsiedaisy.blogspot.co.uk/
Hugs Elaine

Julia sa...

Beautiful Card! Love the colors, image and style!
Thanks for joining us at My Time To Craft!
Hugs,
Julia

Unknown sa...

Aww! A gorgeous card and the kitty is so cute!

Thanks for joining us at the Alphabet Challenge Blog!

Sheena
xxx

Frances sa...

Wonderful creation, so many lovely details! Thanks for joining us at Paper Play Challenge Blog this week and good luck! hugs, Frances.

Shell Shearer Swinscoe sa...

This is just gorgeous, love the colours & shape!

Thank you for sharing with us at My Time To Craft this week, good luck!
Hugs Shell xx

Filharmonica sa...

Nydelig kort! Kjempesøtt motiv :-) Takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

Roxx.T Barnes sa...

Awesome card! I love the kitty image! Thanks for joinin us at Alphabet Challenge Blog.

Roxx.T