fredag 7. juni 2013

En hermetikkboks har fått nytt liv...

- eller gjenbruk heter det kanskje...

Til konfirmasjonen i mai,
surret jeg hyssing rundt hermetikkbokser,
og hadde margeritter oppi.
Og det ble så fint!
Tenkte at hermetikkbokser kan sikkert brukes på flere måter og.
Det har jeg også sett har blitt gjort inne på andre blogger.



Jeg fjernet papiret utenpå hermetikkboksen,
før jeg klinte den inn med gesso,
både utenpå og inni.
Malte 2-3 ganger.


Festet servietten med dequopagelim.
Festet også blonde øverst
(fra Stoff & Stil).


Kan brukes til så mangt
- her med skrivesaker


- og her med bestikk.

Min datter ville gjerne ha en boks til å ha strikker til håret sitt
- så mulighetene er mange...

1 kommentar:

Janne-Lise sa...

Kjempelurt dette - gjenbruk er jo alltid lurt, men når en får det så fint så er det jo dobbelt så bra :)

god helg til deg