mandag 24. juni 2013

Veskekort til en 40-åring

I helgen var jeg i 40-års lag
til en av supermammane.
I den anledning lagde jeg et veskekort.

Disse utfordringsbloggene skal jeg være med på:
- Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring # 76
- Stampin with the Dragon - Anything Goes
- Stampin`for the Weekend - Anything Goes


Jeg har brukt Bazzill (tror jeg) som er embosset,
pluss brun og beige Bazzill.
Lengden på veska er 21-22 cm.


Over klaffen har jeg brukt Spellbinders,
og satt sammen flere blomster fra Kort&Godt,
pluss en halvperle i hver blomst.


Har brukt hjørnepunch på klaffen.
Magnetene er fra Basic Grey.


Pynten på klaffen på baksiden av veskekortet
er også fra Spellbinders.
De har jeg også embosset,
og de er i tillegg svertet litt med distress ink.


For at vesken skal se ut som en veske,
har jeg laget trekkspill av litt Bazzill.
Jeg har brukt størrelsen 10x8 cm.


Laget 3 tager,
som jeg festet charms og pyntebånd på.


Brukte gratulasjonsstempler og vennestempler fra
Papirdesign og North Star Stamps.
Har brukt gjennomsiktig Dymo-teip til navnene
på supermammane.


Hver tag har jeg pyntet med en swirl
fra Magnolia og Memory Box.
Gavekortet festet jeg med glue dots.
(Hadde bare et bleie-kort da jeg skulle ta bildene, hehe)

1 kommentar:

Janne-Lise sa...

Stilig veske du har laget og veldig fine tager i den :) En flott gave til jubilanten.