onsdag 19. februar 2014

Keep Calm And Eat Ice Cream


Sjekk disse mømsterarkene fra Authentique
jeg har brukt her...
Jeg forelsket meg helt i de,
helt skjønne....

Kortet/brettemetoden har fått navnet `Marte-knekken
fordi det var min gode scrappevenninne Marte som ga meg malen.
(Mal finner du nederst i innlegget).

Jeg skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Sweet Stamps Blog - Challenge # 157 - Anything Goes
- Whoopsi Daisy Challenge - Use 2 or More Die Cuts
- Craft Your Passion Challenge - Challenge 201 - Girly Girl
- Kort o Mania - Utfordring # 102 - Punch eller Dies
 

Jeg har brukt rosa Bazzill og
mønsterark fra Authentique (`Sweetness Collection` ).


På framsiden av kortet har jeg pyntet med en 
rosa kakeserviett,
og dies fra Magnolia (snakkeboble og banner).
På snakkeboblen har jeg brukt stempel fra Papirdesign.


Jeg har også pyntet med halvperler.
Pynt til å ha under halvperler,
og et `heart gears`fra Prima.


Alle kanter er svertet med distress ink.
Silkebåndet er fra Søstrene Grene.


Kortet brettet ut en gang.


I hjørnene har jeg brukt en QK dies.


Jeg har brukt en Martha Stewart kant punch 
på kanten på lomma.
På tagen har jeg også brukt en Martha Stewart punch,
hjørnepunch.
`Motivet` på tagen er festet med 3D puter.


God plass til å skrive en personlig hilsen.


Der båndet er festet på tagen, 
har jeg også brukt en Magnolia dies.
Usikker på hvor pyntebåndet jeg har brukt på tagen kommer fra.


Kortet helt utslått.


Under:
Her er malen på kortet.


10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig korT!! Vakre farger, ark og layout!! Takk for tipset...må prøves:-)

KLem Laila.

Pinklady 68 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Roxie sa...

Very nice project! Thanks for playing in the SweetStamps challenge this week.

Unknown sa...

Stunning Project hun, love the colours here, thank you for sharing with us at Whoopsi Daisy, this week, best of luck xxx

Mikha Adriani sa...

Wonderful and sweet creation!! Love the soft colours you used here!
Thanks for sharing this at Crafty Sentiments. Wish to see you again next week!
Hugs, Mikha

Michelle sa...

Lovely card and great colours. I like the details you made in it.
Thanks for joining us at Craft your Passion.
xxx Michelle (DT)

Betty sa...

A fabulous project lovely design. Thank you for joining us at Whoopsi Daisy this week
Bettyxxx

Cathy sa...

fabulous project and design. Thank you for joining in the Crafty Sentiments challenge this time.
Cathy xx

Katie sa...

So, so sweet! Thanks for the template too!
Thanks for sharing in our Anything Goes Challenge at The Paper Nest Dolls and Good Luck!

Flutterby Trina sa...

fantastic! Love the colours! hanks for playing along with us over at The Paper Nest Dolls Challenge Blog! Good Luck and hope to see you again soon :)