søndag 13. juli 2014

DT inspirasjonsbidrag for Papirlosjen


Jeg er med i designteamet til Papirlosjen.
Og den aller første utfordringen vår
har allerede ligget ute noen uker.
Den lyder:

# Alt er lov

I dag skal jeg vise fram noe som,
forhåpentligvis,
 inspirer til å delta på 
vår utfordring.

Jeg har laget et Easel Card,
til ei veldig god venninne,
til hennes fødselsdag,
og hun er jeg veldig ,veldig glad i!

Vil du delta på vår utfordring,
gå inn på bloggen til Papirlosjen.
Har du ikke blogg,
kan du levere ditt bidrag på 
Papirlosjen sin side på Facebook,
under *bilder*
Her finner du en tutorial på hvordan 
et easelcard kan lages.

Jeg har brukt svart bling Bazzill,
og vanlig hvit Bazzil til dette kortet.
Motivet har jeg funnet på Pinterest,
som er festet til kortet med 3D puter.
Die-cutene jeg har brukt bak motivet er fra Life Style Craft.


Den kule støvletten er en 
die-cut fra Tattered Lace.
Festet litt bling, fra eBay, 'bak leggen' på støvletten.
'Gratulerer' er en die-cut fra KaBoks.
Den har jeg stanset ut i hvitt og svart,
for å få skyggeeffekt.


Stempelet jeg har brukt her er fra North Star Stamps.
Det har jeg stemplet på en die-cut fra Spellbinders.
Under die-cuten har jeg festet 3D puter.


I hvert hjørne har jeg pyntet med 'blomster-bling', 
fra eBay.
I tillegg har jeg pyntet med svart blonde,
og enda litt mer bling fra eBay.
På baksiden, som jeg dessverre ikke har bilde av,
har jeg gjort plass til å skrive en personlig hilsen.

Da håper jeg du har blitt inspirert til
å levere et bidrag!
Legger også med bilde av min RAK,
som DU kan vinne :-)
Gå inn på Papirlosjen sin blogg for å delta!



Deltar samtidig på disse utfordringen:
- Moving Along With The Times - Girls Just Wanna Have Fun
- Charisma Cardz Challenge - # 15 - Anything Goes
- Crafty Creations - Challenge # 267 - Let's Party
- Stampin' Royality - Challenge # 236 - Anything Goes
- Artistic Inspirations - Challenge # 99 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafters - Happy Birthday to You
- North Star Stamps - Sommerutfordring - Alt er lov




8 kommentarer:

Unknown sa...

What a lovely creation! Very elegant!Thank you for playing at Crafty Sentiments Designs! We hope to see you next challenge and good luck!

Darlene sa...

Oh WOW this is so fabulous Min! Great design and embellishments! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Unknown sa...

simply divine and colour combo, thanks for sharing over on artistic inspirations x

Wendy L sa...

Great card, great design, thanks for joining us at Charisma. xxx

NGCARDS sa...

Such a lovely card, very sweet! Thanks for playing at Charisma Cardz! xxx

Gail sa...

Such a chic card! I love the black and white and this image is beautiful. I like the easel card for this, too, and how you put your birthday sentiment. This is an awesome card! Thanks for playing with us at Crafty Sentiments! Hugs, Gail

Terri's Cards N More sa...

Beautiful. Love the image and the embellishments. Thanks for joining the Sisterhood's "Birthday" challenge.

Kristina sa...

Wow, for et stilig kort! Takk for at du deltar i North Star Stamps sommerutfordring. Klem DT-Kristina