onsdag 16. juli 2014

Patchwork kort




Mange år siden jeg har laget 
slik patchwork søm på kortene mine.
Jeg kjøpte disse flotte mønsterarkene jeg har brukt her,
i Sandnes (hos Familieskatter),
da jeg var innom der tidligere i sommer.

For å få brukt flest mulig av de 
de forskjellige papirene så ville jeg prøve meg på slik 'søm' igjen.

Jeg deltar på disse utfordringene:
- Time 4 scrap - Challenge # 43 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafters - Happy Birthday to You
- Pumpkin Spice - Saturday Challenge # 78 - Anything Goes
- Pile It On - Challenge # 28 - Monochromatic
- Sweet Stamps Blog - Anything Goes
- Creatlicious Challenge - Challenge # 65 - Monochromatic
- Artistic Inspirations - Challenge # 100 - Anything Goes


Kortet er 6x8 inch.
Jeg har brukt hvit Bazzill, 
og mønsterarkene som jeg har nevnt tidligere i innlegget,
er fra Docraft, fra Capsule kolleksjonen.


Jeg har kuttet noen biter i to,
og noen i fire (de i midten av kortet).
Rundt alle bitene har jeg svertet med en blåfarge,
og deretter laget en håndlaget rundt alle bitene.


Både *Happy Birthday* og husrekka er die-cut fra 
Memory Box.


Nærbilde :-)
 
  

Rundt kantene på det innerste panelet
har jeg brukt barte-punchen 
fra Martha Stewart.
Stempelet jeg har brukt er fra Norsk Stempel Blad.

3 kommentarer:

Darlene sa...

This is FABULOUS Min! Love the quilting/stitching design! Well done! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Unknown sa...

creative and simply, thanks for sharing over on our 100th challenge on artistic inspirations x

Shelly Schmidt sa...

Loving your patchwork and stitching- very pretty! Thank You for joining us at Sweet Stamps!