fredag 16. januar 2015

Bursdagskort med pengelomme (igjen)...


Det blir mye pengelommekort
når det er så mange bursdager å gå i.

Lurer litt på om jeg kanskje skal forsøke en annen
type pengelomme snart...

Blir med på disse utfordringene med dette kortet:
- Creative Card Crew - 78 - For a Child
- Moving Along With The Times - Dies and Punches
- Jo's Scrap Shack - FFC # 71 - Anything Goes
 - Kort o Mania - Utfordring # 122 - Anything Goes
- Scrappegarasjen - Utfordring 7 - Bruk Washi Tape
 

Til dette kortet har jeg brukt vanilla Bazzill og mønsterark fra Panduro/
Vibeke Spigseth/Poppy Design:My Art Journal.
Jounaling Card fra Melissa Frances.
Die-cuten som ligger under er fra Spellbinders.
'Kjærlighet på pinne' die-cuten er fra Penny Black.
Jeg har stanset ut 5 stykker, brettet de i to og limt de sammen.
 

Usikker på hvor jeg har kjøpt sugerøret.
Sugerøret har jeg festet Washi Tape på, 
så det er litt ut som en vimpel.
Jeg har også pyntet med kakeserviett, fjær, halvperler.
Solbrillene og kjærlighet på pinnen (som ligger under journaling kortet)
er kjøpt på eBay.


Panelene inni kortet har jeg brukt hjørne punch fra Martha Stewart.
'Gratulerer...' stemplet er fra North Star Stamps.


Jeg har pyntet med Washi Tape på begge sidene,
og på pengelomme-flippen.

Takk for at du titter innom :-)

8 kommentarer:

Jo Williams Independent Stampin' Up Demonstrator sa...

This is absolutely stunning! Beautiful gift! Thanks so much for joining us this week at Jo's Fun~day Friday challenges! Have a great weekend!
Hugs,
Jo
♥ Jo's Scrap Shack ♥

Joyce Tompkins sa...

What a fantastic card - both inside and out. I love the straw flag on the front! Thanks for playing along with Jo's Scrap Shack and Funday Friday.

paper fun sa...

Beautiful and fun. So sweet.

Thanks for joining us at Creative Card Crew.

Mari

Craft buddy sa...

Great use of all those fun pink embellishments - and that 3D balloon you've created is adorable! Thanks for joining us at Moving Along with the Times x Jessie

Unknown sa...

I love that little balloon! Such a cute card. Thank you for sharing it with us at Creative Card Crew this fortnight :)

Scrappegarasjen sa...

Hærlig kort, nydlige farger og flott bruk av washi:)
Takk for at du deltar på scrappegarasjen utfordring!
www.scrappegarasjen.no

SirisKort sa...

Hei Ane Lene og så lekkert kort du har laget! Nydelige farger :)

Takk for at du deltar hos KortOMania!
Siri DT

Elisabeth sa...

Så nydelig lommebokkort du har laget. Flott farge( rosa er min favoritt farge =))massee fine detaljer.
Tusen takk for du deltar hos Kort ’O Mania denne gang.
Lykke til.
Klem fra Elisabeth